Firefox driller når jeg skal åbne .pdf - efter ny opdatering

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
InfectedMushroom
IRC nickname: InfectedMushroom

Firefox driller når jeg skal åbne .pdf - efter ny opdatering

Indlæg af InfectedMushroom »

Hej alle sammen!

Jeg har netop i dag opdateret Ubuntu 10.04 med den nye opdatering der kom for et par dage siden - Heriblandt var der en opdatering til Firefox - Efter jeg har opdateret har jeg ikke kunne åbne .PDF filer. - Nogen der har samme problem - eller nogen der ved hvad det skyldes? :)

God aften!
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Firefox driller når jeg skal åbne .pdf - efter ny opdatering

Indlæg af Christian.Arvai »

Lad mig sige med det samme at jeg ikke ved hvad problemet skyldtes ! , men du kan prøve denne kommando i Programmer>Tilbehør>Terminal

Kode: Vælg alt

sudo dpkg --configure -a && sudo apt-get autoremove && sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade

og se om det hjælper.

Hvis der kommer fejlmeldinger undervejs, må du gerne lige smide dem herind i et indlæg.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
tjampman
Geografisk sted: Svendborg

Re: Firefox driller når jeg skal åbne .pdf - efter ny opdatering

Indlæg af tjampman »

Er det helt generelt at du ikke kan åbne pdf filer? Altså også når du dobbelt klikker på dem i Nautilus / filhåndtering.

I så fald så prøv at at højreklik på en pdf fil vælg egenskaber. Vælg fanebladet "åbn med" og vælg din pdf reader.