Når jeg går ind i mapper der indeholder diverse typer videoklip (som regel avi, mov, mpg eller flv), så er det kun nogle af dem hvor Nautilus generer thumbnails, og det er tydeligt at det ikke har noget at gøre med hvilket format filen har som endelse, for den genererer thumbnails ved alle formater, men der er bare enkelte filer det ikke lykkes ved.
Jeg googlede lidt og kunne kun finde noget om at filernes størrelse kunne være afgørende og det normalt var filer på over 10 mb der var problemer ved, men dette er heller ikke tilfældet her, for her generer den thumbnails ved alle størrelser og fejler også ved selv små filer.
Ved mange af de videofiler hvor der ikke kan genereres thumbnails kan jeg af en eller anden grund heller ikke åbne egenskabsvinduet
I Winsucks gennem Vbox er der ingen problemer med at genere thumbnails ved alle videofilerne, selv dem hvor Nautilus fejler ved klarer Winsucks uden problemer og i Winsucks kan jeg også uden problemer gå ind og se egenskaberne ved de filer jeg ikke kan i Nautilus.
Et andet problem er også at Nautilus er MEGET langsom til at generere thumbnails ved videoklip... det kan tage op til 1 minut pr. videofil alt efter størrelsen, mens Winsucks klarer det i løbet af et par sekunder.
Kan dette løses, og hvordan?
Thumbnail-problemer i Nautilus
-
- Geografisk sted: Albertslund
Thumbnail-problemer i Nautilus
Hilsen Kenny
-
- Geografisk sted: Albertslund