youtube i firefox virker ikke ordentligt

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
ActionpackedPIVII
IRC nickname: steffen

youtube i firefox virker ikke ordentligt

Indlæg af ActionpackedPIVII »

Jeg bruger ubuntu 10.04 og har det problem at jeg i firefox ikke altid kan bruge knapperne i player på youtube..

dvs jeg kan ikke pause osv.

Det skal lige siges at der ikke er nogen problemer hvis jeg bruger opera.

Nogen ideer til hvad det kan skyldes ?

På forhånd mange tak :D
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: youtube i firefox virker ikke ordentligt

Indlæg af soundpartner »

ActionpackedPIVII skrev:Jeg bruger ubuntu 10.04 og har det problem at jeg i firefox ikke altid kan bruge knapperne i player på youtube..

dvs jeg kan ikke pause osv.

Det skal lige siges at der ikke er nogen problemer hvis jeg bruger opera.

Nogen ideer til hvad det kan skyldes ?

På forhånd mange tak :D

på 64 bit oplever jeg ganske ofte at flash går ned på youtube.
løsningen plejer at være så simpel som at reloade siden
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
ActionpackedPIVII
IRC nickname: steffen

Indlæg af ActionpackedPIVII »

hm, tja kan være det kan løse problemet, for det er godt nok 64 bit jeg bruger :)

mange tak for svaret. Hvis du finder en permanent løsning må du gerne sige til :D
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Indlæg af soundpartner »

ActionpackedPIVII skrev:hm, tja kan være det kan løse problemet, for det er godt nok 64 bit jeg bruger :)

mange tak for svaret. Hvis du finder en permanent løsning må du gerne sige til :D

tjaaa min permanente løsning er at jeg aldrig anbefaler 64 bit, for sjovt nok virker det altid i 32 bit.

også flere windowsbrugere har problemer med flash og andre adobe-produkter da adobe ikke prioriterer 64 bit.

derfor anbefaler jeg kun 64 bit til folk der har en grund til at køre 64 bit. jeg kører f.eks 64 bit på den maskine hvor jeg renderer video og laver andet tungt arbejde, men jeg bruger ikke flash på den maskine overhovedet. på min anden maskine (som er stort set identisk) som jeg bruger normalt der bruger jeg 32 bit også selv om jeg mister lidt ram, og teoretisk ikke kan udnytte min processor fuldt ud.
Jeg vil hellere have en maskine der (stadig sparker røv) som virker som den skal virke frem for at lave balade med flash osv. når jeg kører den hårdt bruger jeg måske 35% af dens processor og 1½-2½ gb ram, så jeg har intet at bruge 4+ gb ram osv til under normal brug.
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Jeg er på 10.04/64bit, og jeg har fjernet "standard flash" og installeret Shockwave flash version 10.0.r45, det virker bedre en før og jeg har ingen problemer med Youtube.

PS: Den udgave af Shockwave flash version 10.0.r45 som jeg har hentet er til 64 bit
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing