Er ftp porten lukket? (LØST)

Spørgsmål eller problemer med kablet netværk, trådløst netværk, netværkshåndteringen eller andet som vedrører netværk.
Karsten Grønning
IRC nickname: Doobie
Geografisk sted: Fyn - Nyborg

Re: Er ftp porten lukket? (LØST)

Indlæg af Karsten Grønning »

Jeg er ked af, at jeg tilsyneladende har brugt nogen vendinger der er blevet opfattet som næsvise. Det var bestemt ikke min mening.

Men for ligesom at afslutte tråden som løst må jeg indrømme, at jeg havde overset "Mobloquer" som blokerede for ip adresse til serveren.

Jeg takker for hjælpen :D (Og det er ikke sarkastisk)
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Er ftp porten lukket? (LØST)

Indlæg af soundpartner »

Karsten Grønning skrev:Jeg er ked af, at jeg tilsyneladende har brugt nogen vendinger der er blevet opfattet som næsvise. Det var bestemt ikke min mening.

Men for ligesom at afslutte tråden som løst må jeg indrømme, at jeg havde overset "Mobloquer" som blokerede for ip adresse til serveren.

Jeg takker for hjælpen :D (Og det er ikke sarkastisk)

i første svar viewtopic.php?p=71658#p71658 fik du at vide at porte ikke er lukket med mindre du selv havde gjort det.

i denne post viewtopic.php?p=71662#p71662 blev du spurgt om du selv havde rodet med firewall, hvortil du svarer nej

mobloquer er en grafisk frontend til moblock som er en frontend til iptaples som er en fireewall.
ud over at være temelig ligegyldig at have inde, og pænt overflødig grundet den måde linux fungerer på, så vil du højst sansynligt opleve at den blokerer for en masse andre uønskede ting også.

du er tilgivet denne gang, men en anden gang så skulle du måske overveje at bruge mere krudt på at have styr på dine facts, end på sjove bemærkninger som kan misforstås
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede