Jeg vil gerne prøve Ubuntu netbook på desktop

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
ActionpackedPIVII
IRC nickname: steffen

Jeg vil gerne prøve Ubuntu netbook på desktop

Indlæg af ActionpackedPIVII »

Jeg vil gerne prøve at installere netbook remix af ubuntu 10.04 på min ubuntu desktop (samme version ) og ville lige høre om det er muligt at blot installere ubuntu netbook fra synaptic og så senere fjerne (via synaptic) så jeg kommer tilbage til det normale ubuntu desktop?

Eller vel skiftet være mere vanskelig at komme ud af ?

På forhånd mange tak :D

EDIT: eller kan det eventuelt lade sig gøre, så man kan vælge imellem netbook edition og mit nyværende standard gnome i session før man logger ind?, Ligesom man kan hvis man har flere miljøer installeret (KDE, fluxbox...,.)
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Jeg vil gerne prøve Ubuntu netbook på desktop

Indlæg af soundpartner »

ActionpackedPIVII skrev:Jeg vil gerne prøve at installere netbook remix af ubuntu 10.04 på min ubuntu desktop (samme version ) og ville lige høre om det er muligt at blot installere ubuntu netbook fra synaptic og så senere fjerne (via synaptic) så jeg kommer tilbage til det normale ubuntu desktop?

Eller vel skiftet være mere vanskelig at komme ud af ?

På forhånd mange tak :D

EDIT: eller kan det eventuelt lade sig gøre, så man kan vælge imellem netbook edition og mit nyværende standard gnome i session før man logger ind?, Ligesom man kan hvis man har flere miljøer installeret (KDE, fluxbox...,.)

det kan du
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede