Alternativ til iTunes
-
Alternativ til iTunes
Hej, jeg søger et alternativ til iTunes, med det samme nemme store medie bibilotek
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Alternativ til iTunes
Uha. Der er så mange. Men du kan evt. fortælle hvad du HAR prøvet. Jeg antager at du ikke synes om rhythmbox siden du spørger. Kan du eventuelt uddybe hvad du ikke brød dig om, og lidt mere om hvad du havde forestillet dig.
Jeg bruger selv rhythmbox - for det meste.
-
zob skrev:Uha. Der er så mange. Men du kan evt. fortælle hvad du HAR prøvet. Jeg antager at du ikke synes om rhythmbox siden du spørger. Kan du eventuelt uddybe hvad du ikke brød dig om, og lidt mere om hvad du havde forestillet dig.
Jeg vil have noget eneklt og stilet, som iTunes. Med medie bibiloteket.
-
zob skrev:Uha. Der er så mange. Men du kan evt. fortælle hvad du HAR prøvet. Jeg antager at du ikke synes om rhythmbox siden du spørger. Kan du eventuelt uddybe hvad du ikke brød dig om, og lidt mere om hvad du havde forestillet dig.
Jeg vil have noget eneklt og stilet, som iTunes. Med medie bibiloteket.
Har du kigget på MiniTunes: http://flavio.tordini.org/minitunes
Det er et forholdsvis nyt program, så det kan ikke så meget endnu, men det ser lovende ud.
Det er et forholdsvis nyt program, så det kan ikke så meget endnu, men det ser lovende ud.
-
Svante skrev:Har du kigget på MiniTunes: http://flavio.tordini.org/minitunes
Har lige prøvet at hente det, men kan ikke finde ud af at installere det.
-
- IRC nickname: sound
nicolajreck skrev:Svante skrev:Har du kigget på MiniTunes: http://flavio.tordini.org/minitunes
dett er også en skidt side der henvises til.
nemmeste (og bedste) måde er at tilføje et repository til dine softwarekilder og så installere det igennem det alnmindelige pakkesystem. det gøres nemmest således:
Kode: Vælg alt
sudo add-apt-repository ppa:nilarimogard/webupd8 && sudo aptitude update && sudo aptitude install minitunes -y
med denne kode tilføjer du softwarekilden, opdaterer de lister som systemet bruger og installerer minitunes.
derefter vil den være at finde under lyd og video
-
soundpartner skrev:nicolajreck skrev:Svante skrev:Har du kigget på MiniTunes: http://flavio.tordini.org/minitunes
dett er også en skidt side der henvises til.
nemmeste (og bedste) måde er at tilføje et repository til dine softwarekilder og så installere det igennem det alnmindelige pakkesystem. det gøres nemmest således:Kode: Vælg alt
sudo add-apt-repository ppa:nilarimogard/webupd8 && sudo aptitude update && sudo aptitude install minitunes -y
med denne kode tilføjer du softwarekilden, opdaterer de lister som systemet bruger og installerer minitunes.
derefter vil den være at finde under lyd og video
Har nu sat koden ind i terminalen, hvor den så gør alt muligt, men MiniTunes kommer stadig ikke ind under lyd og video
-
- Redaktør
Hvad sker der hvis du bare skriver minitunes i en terminal?
Du kan også prøve at sætte den kode soundpartner gav dig ind igen og så copy-paste outputtet i terminalen hertil, så vi kan se om der sker en fejl under installationen.
Du kan også prøve at sætte den kode soundpartner gav dig ind igen og så copy-paste outputtet i terminalen hertil, så vi kan se om der sker en fejl under installationen.
Har nu sat koden ind i terminalen, hvor den så gør alt muligt, men MiniTunes kommer stadig ikke ind under lyd og video
Måske der skal genstartes først?
-
Har fået det til at virke, tak for hjælpen! - Er vild med programmet!
-
- Redaktør
Super.
Du kan markere tråden som løst ved at redigere emnelinjen i dit FØRSTE indlæg og indsætte [LØST].
Dette og så lidt info om hvordan det blev løst kan gøre denne post brugbar for andre med samme problem i fremtiden.
Du kan markere tråden som løst ved at redigere emnelinjen i dit FØRSTE indlæg og indsætte [LØST].
Dette og så lidt info om hvordan det blev løst kan gøre denne post brugbar for andre med samme problem i fremtiden.