Internet vejrstation

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
OVN
Geografisk sted: Thy

Internet vejrstation

Indlæg af OVN »

Er det muligt at finde noget software som kan hente vejrdata og som også kan sende til vejstationen som står på bordet længere væk?
Det er begrænset hvad oplysninger jeg kan komme med, det er en som jeg har købt meget billg i Aldi og der står kun Internet Vejrstation på kassen den var i, der er noget software med til Windows som hedder Weather_ask1.6.exe , forbindelsen mellem computer og vejrstation er trådløs gennem en lille sender som sættes i en usb port.
Det var det jeg kunne komme med lige nu, er der nogen som har et forslag om det skulle kunne lade sig gøre at få til at virke under Linux?
Det virker fint med Windows XP men på sigt skal den slettes og jeg vil så udelukkende have Linux på mine computere, den jeg har på computeren er en Linux Mint, men det er jo Ubuntu i grønne klæder så hvis i har noget som kan virke med Ubuntu så fortæl fortæl :D
OVN
Geografisk sted: Thy

Re: Internet vejrstation

Indlæg af OVN »

Undskyld jeg læste først nu at her ikke kan forventes support til Mint, kan spørgsmålet slettes?