Hej
Jeg vil være glad hvis nogen kunne hjælpe mig med mailen "evolution". Når jeg skriver en mail, går den i udbakken og kommer ikke videre. Jeg har kontrolleret at alt er korrekt sat op. Det er ingen problemer med at få mail ind, kun når jeg skriver til andre, bliver de kun i udebakken. Hvorfor ved jeg ikke??
/henry
Evolution
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Re: Evolution
Hvilken fejlmeddelelse får du, hvis du forsøger at sende den fra udbakken?
Hvilken operatør har du? (TDC, Skyline el anden)
stra
Hvilken operatør har du? (TDC, Skyline el anden)
stra
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
-
Hej Stra!
Mange tak for din deltagelse. Jeg bor i København, og er tilsluttet parknet. Parknet omfatter en række bolige (andelsforeninger) i København, der gået sammen om internet, mails og TV og som er nonprofit foretagende. Men det der overraske mig er, at Evolution fungerede godt i 9.10. Der havde jeg ikke disse problemer.
/Henry
Mange tak for din deltagelse. Jeg bor i København, og er tilsluttet parknet. Parknet omfatter en række bolige (andelsforeninger) i København, der gået sammen om internet, mails og TV og som er nonprofit foretagende. Men det der overraske mig er, at Evolution fungerede godt i 9.10. Der havde jeg ikke disse problemer.
/Henry
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Og du er sikker på du ikke har skrevet forkert SMTP server.
skal være
http://parknet.dk/produkter/?p=33&id=18
Og du skal ikke vinge af i "server kræver godkendelse" og "sikkerhed" stilles til ingen kryptering under "afsendelse af e-post"
stra
skal være
iflg. deres hjemmeside.mail.parkmail.dk
http://parknet.dk/produkter/?p=33&id=18
Og du skal ikke vinge af i "server kræver godkendelse" og "sikkerhed" stilles til ingen kryptering under "afsendelse af e-post"
stra
stra
-
Hej Stra!
Mange tak for din hjælp. Jeg har ved " afsendelse af post" sat V som service kræver,- ingen kryptering. Under godkendelse har jeg sat til type indlogning. Og det ser ud til at virke.
Jeg håber det et ok, da jeg har kunnet sende mail udover udebakken.
Mang tak
/henry
Mange tak for din hjælp. Jeg har ved " afsendelse af post" sat V som service kræver,- ingen kryptering. Under godkendelse har jeg sat til type indlogning. Og det ser ud til at virke.
Jeg håber det et ok, da jeg har kunnet sende mail udover udebakken.
Mang tak
/henry