Deres "kærlighed" kan de stikke op hvor der er højest når de plukker jordbær ....
Hvis de havde bare en smule kærlighed, så havde de valgt en ikke-DRM løsning. Det virker for DR, så selvfølgelig kan det også virke for TV2 - det er blot et spørgsmål om uvilje.
Sputnik og Ubuntu?
-
- IRC nickname: tuxx
- Geografisk sted: Syddanmark
Re: Sputnik og Ubuntu?
// Martin | RLU # 131406
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Desktop
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Laptop
Lubuntu 12.04 'Precise Pangolin' i386 @ Workbench Desktop
Debian 6 'Squeeze' x86-64 @ Server
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Desktop
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Laptop
Lubuntu 12.04 'Precise Pangolin' i386 @ Workbench Desktop
Debian 6 'Squeeze' x86-64 @ Server
-
- Geografisk sted: Esbjerg
zathyrx skrev:Efter at jeg har skrevet til TV2, om de snart havde en løsning til Linux, fik jeg det her svar ;
Kære Jesper Nielsen
Tak for din henvendelse.
Vi har stor kærlighed til Linux brugerne, dog må vi se længere efter en løsning der også kommer disse til gode. Umiddelbart skyldes den manglende kompatibilitet at Linux ikke bliver understøttet af Silverlight, som vi benytter til at afspille filmene med.
Der findes umiddelbart et framework til Linux/GNU systemer der tillader afviklingen af enkelte .NET systemer, som jeg vil anbefale at man undersøger nærmere. Hvorvidt disse understøtter Microsoft Playready (DRM) kan der dog være nogle problemer med.
Jeg beklager ulejligheden og har noteret ønsket fra dig af.
Med venlig hilsen,
Lasse
TV 2 NET Kundeservice
TV 2|DANMARK A/S
Er der nogen der kan forklare mig hvad han snakker om?? Mener han at der er en måde at få det til fungere på?
Hej,
Manden ved åbenbart ikke hvad han fabler om. Linux understøtter ikke DRM. Moonligt er Open Source versionen af Silverligt og understøtter i en vis grad .NET, men klart nok ikke DRM. Da DRM er noget proprietært Microsoft snask så ville det kræve at Microsoft selv porterede Silverligt til Linux med tilhørende framework og browser - og så kunne man jo lige så godt bare bruge Windows.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
- Geografisk sted: Nordjylland
tuxx skrev:Deres "kærlighed" kan de stikke op hvor der er højest når de plukker jordbær ....
Hvis de havde bare en smule kærlighed, så havde de valgt en ikke-DRM løsning. Det virker for DR, så selvfølgelig kan det også virke for TV2 - det er blot et spørgsmål om uvilje.
Og ikke nok med det, men TV2's streamingkvalitet er jo latterligt dårligt når man tager DR's kvalitet i betragtning.
- nu også uden signatur
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Ikke at jeg synes at kvaliteten er imponerende her heller, så husk dog at man for færre penge en hvad tv2 kræver, kan se både tv2 samt mange andre kanaler på zattoo.com.
Jeg synes dog at deres buffering lader noget tilbage at ønske og så er det jo flash - så er det sagt. Men dog noget bedre og billigere end sputnik. (Men heller ikke anbefalelsesværdigt).
Jeg synes dog at deres buffering lader noget tilbage at ønske og så er det jo flash - så er det sagt. Men dog noget bedre og billigere end sputnik. (Men heller ikke anbefalelsesværdigt).
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
@zob
Kan man ikke løse det med buffering ved at bruge VLC og sætte længere tid på ?
Kan man ikke løse det med buffering ved at bruge VLC og sætte længere tid på ?
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Det er ikke mit indtryk at man kan bruge VLC til zattoo. Det er en betalingstjeneste med login. Men fortæl endelig hvis du ved noget jeg ikke ved.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Pas, jeg er for nærig til at tilmelde mig
Med venlig hilsen Christian
-
- Geografisk sted: Bjerringbro
Jeg er stor snooker fan ... har længe overvejet at betale for Eurosport Player ... Der er masser af snooker på Player
Men med den Sputnik snak, var jeg lige inde at tjekke .... Player virker oz kun på windåse
Så er det stop med overvejelserne
Men med den Sputnik snak, var jeg lige inde at tjekke .... Player virker oz kun på windåse
Så er det stop med overvejelserne
/Henrik
Ubuntu 20.04 64 bit
Lenovo ideacenter 310S, Pentium J4205 Quad, 8 GB Ram,canonscan lide 120 scanner
Ubuntu 20.04 64 bit
Lenovo ideacenter 310S, Pentium J4205 Quad, 8 GB Ram,canonscan lide 120 scanner