zob skrev:Hej og velkommen Fleet. Det er ikke let at sige, men de havde lovet at der ville være nyt på deres driftstatus opdatering kl. 20. Men den side har være nede den sidste times tid: http://www.telenor.dk/privat/kundeservi ... index.aspx
20-06-2010 19:58:40 Det viser sig at fejlen er et routningsproblem hos en ekstern leverandør. Fejlen bevirker at kunder kan opleve nedsat fremkommelighed til internettet. Der fejlrettes fortsat. Ny status kl 21:30. Vi beklager de gener det medfører for vores kunder. Med venlig hilsen Telenor.
samme her og launchpad.net er heller ikke til at komme i kontakt med, har osse telenor blev flyttet fra tele2 da de lukkede ned.
Bor Kbh Ø
spørgsmålet er om det er det fjols fra google buzz der har været i en af tdc bokse nær rewentlöwsgade og pille som han skrev han ville, da han havde fået lov at låne en af deres nøgler til boksen......som jeg så ikke lige regner med at han har "fået lov til"
HP EliteBook 8560w | Intel Core i7-2670QM (2,23Ghz) | BogoMIPS: 4390.05 | 6MB L3 | NVIDIA GF108GLM [Quadro 1000M] | 8GB Ram | Kubuntu 14.04 æder hvad den får serveret, Kubuntu 20.04 OG Kubuntu 20.10 vil den slet ikke boote overhovedet.
det fjols fra google buzz der har været i en af tdc bokse nær rewentlöwsgade og pille som han skrev han ville, da han havde fået lov at låne en af deres nøgler til boksen......som jeg så ikke lige regner med at han har "fået lov til"
det fjols fra google buzz der har været i en af tdc bokse nær rewentlöwsgade og pille som han skrev han ville, da han havde fået lov at låne en af deres nøgler til boksen......som jeg så ikke lige regner med at han har "fået lov til"
Det er netop blevet foreslået, i en af de tråde jeg linkede til først, at man kan gå på de sider man ellers ikke kan komme på ved at tage turen forbi www.hidemyass.com ...hvorfor så end det virker...
Hvad er nu det for en historie?
Ja fortæl fortæl
kig efter "Henrik Loop" på google buzz kan ikke rigtig komme på google buzz lige pt. men det korte og det lange er at han skrev ud på buzz i nærheden af Reventlowsgade: citat"Æv nu har jeg snart været uden internet og telefoni i 2 uger. Det er sgu lidt slapt. Trods min store tålmodihed bliver jeg behandlet utidigt af Telenors supporter. Jeg har sagt fra dag 1. at det er forbindelsen der er defekt, alligevel bliver de vedmed at mene det er min box den er gal med. Men på mandag har jeg fået lov at låne nøglen til TDC skabet nede på vejen. Så nu skal jeg lige ind og pille " skrevet af Henrik Loop via Google Buzz i fredags med position Reventlowsgade 24-32 København
HP EliteBook 8560w | Intel Core i7-2670QM (2,23Ghz) | BogoMIPS: 4390.05 | 6MB L3 | NVIDIA GF108GLM [Quadro 1000M] | 8GB Ram | Kubuntu 14.04 æder hvad den får serveret, Kubuntu 20.04 OG Kubuntu 20.10 vil den slet ikke boote overhovedet.
Nu har jeg også betalt til det mobil-bredbåndsabonnement i alt for lang tid uden rigtigt at have brug for det. Så det var helt dejligt. Men det holdt dog hårdt. Jeg rystede voldsomt for et fix til sidst.