gmail vil ikke lukke

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
kok
IRC nickname: kok
Geografisk sted: svenstrup j

gmail vil ikke lukke

Indlæg af kok »

10.04 mit gmail vil ikke lukke når krydset i øvre højre hjøne bliver klikket på .... den eneste måde at lukke på er ved hjælp af "force quit"- er gmail i konflikt med et andet program-eller hvad sker der-jeg kan fint sende og modtage mail, eneste problen er at det ikke kan lukke.
det skal nævnes at gmail kører upåklageligt i min toolbar.
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Re: gmail vil ikke lukke

Indlæg af zob »

Når du siger gmail, er det vel i virkeligheden en browser du taler om. Er det firefox? Sker det også hvis du er på andre hjemmesider end lige gmail?
Når der står force quit, hvad sker der så hvis du vælger annullér? Kan det være du bare er utålmodig? Jeg har prøvet noget lignende hvis jeg prøver at lukke min browser mens den har rygende travlt med et eller andet. Hvis jeg så bliver utålmodig og dasker til x'set nogle kan, kommer den meddelelse du taler om, men hvis jeg bare vælger annullér, så lukker den faktisk kort tid efter når det er færdig med det den havde gang i.
kok

Indlæg af kok »

jeg har install. gmail direkte fra tilføj fjern prog og flyttet genvejen ned på menulinjen, gmail åbener uden problemer og sender og modtager fint mails. min firefox ser ikke ud til at være åben ,kun gmail . når jeg xèr det blinker x godt nok som det plejer men gmail lukker ikke. det er nødvendigt at bruge tving afslutning for at få ren skærm...
det skal nævnes at maximer og minmer fungere upåklageligt
tuxx
IRC nickname: tuxx
Geografisk sted: Syddanmark

Indlæg af tuxx »

Når jeg søger på "gmail" i Ubuntu Software Center får jeg 18 (!) hits... er det muligt du kan være bare en smule mere specifik? :?
// Martin | RLU # 131406
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Desktop
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Laptop
Lubuntu 12.04 'Precise Pangolin' i386 @ Workbench Desktop
Debian 6 'Squeeze' x86-64 @ Server
kok

Indlæg af kok »

jo den der hedder googlemail er installeret.... det er først her i 10.04 den er begyndt at lave knuder
tuxx
IRC nickname: tuxx
Geografisk sted: Syddanmark

Indlæg af tuxx »

Oki - jeg har lige prøvet at installere og køre programmet, jeg kan fint lukke det på min installation.
// Martin | RLU # 131406
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Desktop
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Laptop
Lubuntu 12.04 'Precise Pangolin' i386 @ Workbench Desktop
Debian 6 'Squeeze' x86-64 @ Server