Flash problem
-
- Geografisk sted: Langt fra Las Vegas aka. Ballerup
Re: Flash problem
Har du hentet den flashplayer som den anbefaler på youtube
If we aren't supposed to eat animals, why are they made of meat?
MOMS ? Jeg har ikke bestilt moms !!
MOMS ? Jeg har ikke bestilt moms !!
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
PerSimonsen skrev:Har du hentet den flashplayer som den anbefaler på youtube
Det er så præcist den som andre herinde har fået problemer med, men ok det kan da være det virker i dette tilfælde.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: DanceCommander
Jeg har aktiveret hardware driveren, den der står som recommended. (NVIDIA Accelerated graphics driver 177) [Recommended]
-
- Admin
hmmm det er den samme jeg bruger og den er ok, jeg ved ikke lige hvad jeg skal finde på nu ........ I tænkeboxen igen.
EDIT:
fik du afprøvet det som PerSimonsen foreslog ?
EDIT:
fik du afprøvet det som PerSimonsen foreslog ?
-
- IRC nickname: DanceCommander
Nej, jeg kan godt komme ind på videoerne og sætte dem i gang, de glitcher bare ved afspilning.
Det virker nu
[22:05:31] Christoffer says:
Der var åbenbart blevet installeret en alternativ flash-afspiller, som lavede konflikt med den som jeg prøvede at få til at virke.
Det virker nu
-
- Geografisk sted: Tilst v. Århus
Jeg har samme problem med afspilning af flash.
Hvis jeg kommer ind på en side med en flash-reklame, så max'er den min processor helt ud, skiftevis core 1 og 2.
Youtube er selvsagt helt galt
Det er ligegyldigt om jeg prøver i opera eller firefox.
Alle løsningsforslag i denne tråd er prøvet.
Sys.spec:
Zepto Znote 6625WD, Dual2Core 2,5 Ghz T9300, 4Gb RAM, Gforce 8500GT (Driver ver. 177)
Det er en ny-installeret Ubuntu (inden for den sidste uge), det er mit første forsøg med linux, og det spiller bare max, har ikke haft min XP startete op i en uge
MEN det er lidt et problem med flash...
Vh Jesper K
Hvis jeg kommer ind på en side med en flash-reklame, så max'er den min processor helt ud, skiftevis core 1 og 2.
Youtube er selvsagt helt galt
Det er ligegyldigt om jeg prøver i opera eller firefox.
Alle løsningsforslag i denne tråd er prøvet.
Sys.spec:
Zepto Znote 6625WD, Dual2Core 2,5 Ghz T9300, 4Gb RAM, Gforce 8500GT (Driver ver. 177)
Det er en ny-installeret Ubuntu (inden for den sidste uge), det er mit første forsøg med linux, og det spiller bare max, har ikke haft min XP startete op i en uge
MEN det er lidt et problem med flash...
Vh Jesper K
-
-
- Admin
det her er et skud i tågen
jeg fik engang ved en fejl brændt livecd´en ved max hastighed og det gjorte at jeg havde ret mange problemer med firefox, efter at jeg brændte en ny cd ved laveste hastighed virkede det hele, så mit spørgsmål er : ved hvilken hastighed brændte du den cd med ubuntu ?
jeg fik engang ved en fejl brændt livecd´en ved max hastighed og det gjorte at jeg havde ret mange problemer med firefox, efter at jeg brændte en ny cd ved laveste hastighed virkede det hele, så mit spørgsmål er : ved hvilken hastighed brændte du den cd med ubuntu ?
-
christian.arvai skrev:det her er et skud i tågen
Den fik fuld skrald (48x) regnede ikke med at det skulle blive til en install - blot for at se hvad det var, men det kørte jo stort set "out of the box"...
Vh Jesper K
-
- Admin
ok så skal du nok prøve at brænde en ny cd ved den laveste hastighed du kan og brug en god kvalitetscd.
-
- IRC nickname: Tage
Jeg har haft de samme problemer med youtube.com, har også prøvet en masse guide uden held
men dette link løste problemet tak som jeg fandt i denne tråd
http://www.freedomnotbeer.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=48:ubuntu-trin-for-trin-guide&catid=36:ubuntu-guide&Itemid=57
men dette link løste problemet tak som jeg fandt i denne tråd
http://www.freedomnotbeer.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=48:ubuntu-trin-for-trin-guide&catid=36:ubuntu-guide&Itemid=57
Senest rettet af Jesper Tage 9. mar 2011, 22:44, rettet i alt 1 gang.
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Der skulle i øvrigt være godter i flash-posen til 32-bit brugere i aften. Flash 10.1 siges at ligge i partner-repos: http://www.webupd8.org/2010/06/adobe-fl ... ed-to.html
Adobe udviklerne er åbenbart ikke superinteresserede i/dygtige nok til/højt nok lønnede til at fremtrylle den 64bit version.
Adobe udviklerne er åbenbart ikke superinteresserede i/dygtige nok til/højt nok lønnede til at fremtrylle den 64bit version.