rhythmbox vil have en Windows media audio afkoder trykker jeg på søg ( der blev ikke fundet nogle pakke med den ønskede tilføjelse )
der popper et vindu op hele tiden ellers funger det ok
og hvor finder jeg så den ??????
10.04 opgraderet ( har slette rhythmbox og installeret det hjalp ikke)
lars
rhythmbox-- win media audio afkoder
-
- Geografisk sted: sydhavsørene
-
- Geografisk sted: Bjerringbro
Re: rhythmbox-- win media audio afkoder
jeg bruger godt nok aldrig rhytmebox ... jeg bruger vlc
Prøvede lige at åbne rhytmebox ... den importerede mit musik ... og jeg kan afspille uden popup vinduer eller andre problemer
Her kan jeg jo så lige slå et slag for Dabuntu ... jeg installerede Dabuntu 10.04 for 1. gang for et par dage siden .... det er rigtigt godt ... alle plugins til div. video filer, mediafiler, java, flash m.m. bliver indstalleret med den øvrige indstallation
Hvis du vælger at genindstallere vil jeg råde dig til at tage en backup af dit home drev, og formatere både "root" drev og "home" drev ... derefter kan du ligge de filer og mapper tilbage fra din backup som du ønsker
her er linket til Dabuntu
http://tyge.sslug.dk/dabuntu/
Prøvede lige at åbne rhytmebox ... den importerede mit musik ... og jeg kan afspille uden popup vinduer eller andre problemer
Her kan jeg jo så lige slå et slag for Dabuntu ... jeg installerede Dabuntu 10.04 for 1. gang for et par dage siden .... det er rigtigt godt ... alle plugins til div. video filer, mediafiler, java, flash m.m. bliver indstalleret med den øvrige indstallation
Hvis du vælger at genindstallere vil jeg råde dig til at tage en backup af dit home drev, og formatere både "root" drev og "home" drev ... derefter kan du ligge de filer og mapper tilbage fra din backup som du ønsker
her er linket til Dabuntu
http://tyge.sslug.dk/dabuntu/
/Henrik
Ubuntu 20.04 64 bit
Lenovo ideacenter 310S, Pentium J4205 Quad, 8 GB Ram,canonscan lide 120 scanner
Ubuntu 20.04 64 bit
-
jo vlc er ok bruger jeg også
men til en rigtig mange mapper med musik tager rhythmbox dem op og stiller alle nummerne op det er fint til mig nem at søge i
har opdateret på den maskine med musik og to ny installer de gør det ikke så der skal nok bare ha en klos et stykke ståltråd en svejse klat og et spark så virker den men det er lige hvor ??
lars
men til en rigtig mange mapper med musik tager rhythmbox dem op og stiller alle nummerne op det er fint til mig nem at søge i
har opdateret på den maskine med musik og to ny installer de gør det ikke så der skal nok bare ha en klos et stykke ståltråd en svejse klat og et spark så virker den men det er lige hvor ??
lars
-
lars skrev:har opdateret på den maskine med musik og to ny installer de gør det ikke så der skal nok bare ha en klos et stykke ståltråd en svejse klat og et spark så virker den men det er lige hvor ??
lars
Hvis du har mod på det ... så prøv at installere Dabuntu ... du vil blive overrasket ... f.eks skype, pidgin, vlc samt en masse andre programmer er automatisk installeret med ... og som sagt ... alle mulige plugins
/Henrik
Ubuntu 20.04 64 bit
Ubuntu 20.04 64 bit
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Husk at følge denne guide efter installation:
http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... &Itemid=57
-
zob skrev:Husk at følge denne guide efter installation:
det er en ganske god guide zob .... men hvis man installere Dabuntu, kan man springe trin 3 over ... det hele er preinstalleret i forvejen
/Henrik
Ubuntu 20.04 64 bit
Ubuntu 20.04 64 bit
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Til gengæld skal han igennem det lidt mere møjsommelige trin at lave backup og installere dabuntu, men ok, jeg ser pointen.
-
det hurtigt blive hurtigere at installere Dabuntu fra scratch, end at skal til at makke med div. plugins .... ved det af erfaring
/Henrik
Ubuntu 20.04 64 bit
Ubuntu 20.04 64 bit
-
10.04 ubuntu så soundpartner SCRIPTS.LINUX.DK det virker og er hurtig
men det tager vel cå 2.5 time at lave bakup så vile helst løse problemet tar også lidt tid at instaler ubuntu
og bakupen tilbage igen 2.5 så næsten 6 timer
lars
men det tager vel cå 2.5 time at lave bakup så vile helst løse problemet tar også lidt tid at instaler ubuntu
lars
-
lars skrev:men det tager vel cå 2.5 time at lave bakup så vile helst løse problemet tar også lidt tid at instaler ubuntu
lars
tjaaa ... jeg makkede med et flash problem i 2 dage ... da jeg tog beslutningen om at installere Dabuntu, tog det ca 2 timer med backup, installation og ligge det tibage jeg ville have tilbage fra backup'en
Husk ... det er jo ikke hele backup'en du skal have tilbage ... kun de filer og mapper du selv har redigeret i
/Henrik
Ubuntu 20.04 64 bit
Ubuntu 20.04 64 bit
-
ja kun backup af mine filer selvfølgelig da
lars
lars