Ubuntu 10.04 - både godt og mindre godt - (LØST)

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
Jimmyfj
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Ubuntu 10.04 - både godt og mindre godt

Indlæg af Jimmyfj »

Hvis der tælles omkring OpenDNS så sig bare seks. Jeg er også med på den vogn. Med rigtig gode erfaringer endda.

Med hensyn til soundpartners + andre råd om at se efter de folk, som har flest indlæg, for at finde de mest kompetente, så vil jeg lige luske ind i hønsegården her og nakke et par høns. Efter min mening kan man ikke sætte lighedstegn mellem antallet af indlæg og kvaliteten af supporten.

Som det allerede er nævnt, så er her mange kompetente mennesker, som yder support, god support endda. Men at man ikke lige har 1000 indlæg eller der over skulle betyde, at man er dårligere/mindre erfaren end andre er simpelthen ikke korrekt. Der er også de af os, som lægger vore kræfter andre steder, til fordel for fællesskabet, og kun yder en begrænset grad af support.

Jeg selv holder mig lidt i baggrunden fordi jeg ikke har den fornødne tid til at følge en support helt til døren. Og så er det bedre, og mere retfærdigt at lade andre komme til. Selv om jeg da er omkring forum flere gange om dagen, så har jeg både oversættelsesarbejdet, Beta-test af den kommende version af Ubuntu (10.10) samt en remix af Ubuntu at arbejde med, foruden familien.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"

Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
sdp

Indlæg af sdp »

Jeg har nu skiftet til opendns, og det viste sig at have den ønskede effekt. Nu åbner Firefox alle hjemmesider prompte :D

Tak for rådet!

Nu mangler jeg at få min Open Office til at starte hurtigere.

mvh
Svend Daugaard Pedersen
sdp

Indlæg af sdp »

sdp skrev:Nu mangler jeg at få min Open Office til at starte hurtigere.

Hovsa! Det problem blev klaret ved samme lejlighed :D

Open Office går åbenbart lige ud på nettet ved hver opstart.

mvh
Svend Daugaard Pedersen
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Indlæg af soundpartner »

sdp skrev:Jeg har nu skiftet til opendns, og det viste sig at have den ønskede effekt. Nu åbner Firefox alle hjemmesider prompte :D

Tak for rådet!

Nu mangler jeg at få min Open Office til at starte hurtigere.

mvh
Svend Daugaard Pedersen

til reference kunne det være rart at vide hvem din udbyder er.
kunne man monstro lokke det ud af dig
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
sdp

Indlæg af sdp »

soundpartner skrev:[
til reference kunne det være rart at vide hvem din udbyder er.
kunne man monstro lokke det ud af dig

Ja, det har jeg nok intet imod. Men hvad tænker du på? Er det min internetudbyder? Det er TDC (eller hvad de nu kalder sig for tiden).

mvh
Svend Daugard Pedersen
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Re: Ubuntu 10.04 - både godt og mindre godt - (LØST)

Indlæg af zob »

Hvis du samler på den slags oplysninger, kan jeg tilføje at jeg havde samme symptomer med telenor da jeg installerede 9.10 i efteråret. Har kørt opendns fra routeren siden, så nu mærker jeg naturligvis ikke noget.