Fejl i F-spot

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Erik_Nedergaard

Fejl i F-spot

Indlæg af Erik_Nedergaard »

F-spot fejlede da jeg var igang med at importerer samtlige billeder. Efterfølgende får jeg denne meddelelse når jeg vil åbne F-spot: Den har en fatal fejl og....

En uhåndterbar undtagelse blev kastet: SQL logic error or missing database

at Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand.ExecuteStatement (IntPtr pStmt, System.Int32& cols, System.IntPtr& pazValue, System.IntPtr& pazColName) [0x00000]
at (wrapper remoting-invoke-with-check) Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand:ExecuteStatement (intptr,int&,intptr&,intptr&)
at Mono.Data.SqliteClient.SqliteDataReader.ReadpVm (IntPtr pVm, Int32 version, Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand cmd) [0x00000]
at Mono.Data.SqliteClient.SqliteDataReader..ctor (Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand cmd, IntPtr pVm, Int32 version) [0x00000]
at (wrapper remoting-invoke-with-check) Mono.Data.SqliteClient.SqliteDataReader:.ctor (Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand,intptr,int)
at Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand.ExecuteReader (CommandBehavior behavior, Boolean want_results, System.Int32& rows_affected) [0x00000]
at Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand.ExecuteReader (CommandBehavior behavior) [0x00000]
at Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand.ExecuteReader () [0x00000]
at (wrapper remoting-invoke-with-check) Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand:ExecuteReader ()
at Banshee.Database.QueuedSqliteCommand.Execute () [0x00000]
.NET Version: 2.0.50727.1433

Jeg har prøvet at afinstallere og installerer det igen, men det hjælper ikke.
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Fejl i F-spot

Indlæg af lath »

Erik_Nedergaard skrev:F-spot fejlede da jeg var igang med at importerer samtlige billeder. Efterfølgende får jeg denne meddelelse når jeg vil åbne F-spot: Den har en fatal fejl og....

En uhåndterbar undtagelse blev kastet: SQL logic error or missing database

at Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand.ExecuteStatement (IntPtr pStmt, System.Int32& cols, System.IntPtr& pazValue, System.IntPtr& pazColName) [0x00000]
at (wrapper remoting-invoke-with-check) Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand:ExecuteStatement (intptr,int&,intptr&,intptr&)
at Mono.Data.SqliteClient.SqliteDataReader.ReadpVm (IntPtr pVm, Int32 version, Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand cmd) [0x00000]
at Mono.Data.SqliteClient.SqliteDataReader..ctor (Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand cmd, IntPtr pVm, Int32 version) [0x00000]
at (wrapper remoting-invoke-with-check) Mono.Data.SqliteClient.SqliteDataReader:.ctor (Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand,intptr,int)
at Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand.ExecuteReader (CommandBehavior behavior, Boolean want_results, System.Int32& rows_affected) [0x00000]
at Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand.ExecuteReader (CommandBehavior behavior) [0x00000]
at Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand.ExecuteReader () [0x00000]
at (wrapper remoting-invoke-with-check) Mono.Data.SqliteClient.SqliteCommand:ExecuteReader ()
at Banshee.Database.QueuedSqliteCommand.Execute () [0x00000]
.NET Version: 2.0.50727.1433

Jeg har prøvet at afinstallere og installerer det igen, men det hjælper ikke.

Kig efter en fejlrapport ved, eller lav en fejlrapport hos http://bugs.launchpad.net/ - stedet hvor fejl i Ubuntu, og Ubuntu programmer rapporteres.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags