Ubuntu driller (går i sort)

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
zerben

Ubuntu driller (går i sort)

Indlæg af zerben »

Hej.Jeg har problemer med at når jeg er på nettet går maskinen i "sort".Jeg var sikker på at det var Firefox det var galt med men det er det samme med Chromiun.Jeg vil gerne høre om der er andre der har problemer.Det er både 9.10 og 10.04 dog kun i 32 bit.Kan det være min maskine der driller og hvis det er,hvad er det så?Den har kørt med Ubuntu i 3 år uden problemer.
zerben

Re: Ubuntu driller (går i sort)

Indlæg af zerben »

Hej.Der er nyt.Best som du er på en hjemmeside lukker browseren ned.Du sdder og læser en hjemmeside og det næste der sker er at du ser på dit skærmbillede.Det her er ved at gøre mig skør.
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Indlæg af zob »

Det kan være compiz der driller. Prøv at slå ekstra visuelle effekter fra under System-Indstillinger-Udseende Fanebladet Visuelle Effekter. Markér "Ingen" og luk.
Prøv at se om du så kan få den til at gå ned.
zerben

Indlæg af zerben »

Hej.Det vil jeg prøve og tak.
zerben

Indlæg af zerben »

Hej.Det hjalp ikke men nu er maskinen skrottet og den bærbare har overtaget pladsen.Nu virker det men hvad kan tænkes at være galt?Jeg har skiftet harddisk,grafikkort og ram.Kan det være en fejl i bundkortet?