Ford. og ulemper ved Evolution 2 kontra Thunderbird 3 (Løst)

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
soren

Ford. og ulemper ved Evolution 2 kontra Thunderbird 3 (Løst)

Indlæg af soren »

Hej alle,
Jeg vil gerne læser jeres indtryk af fordele og ulemper ved disse to programmer, idet det er lidt omfattende at skifte e-mail-program. I øjeblikket bruger jeg Evolution, men jeg er ikke helt tilfreds med den (behandlig af spam-mails og paste special).
På forhånd tak!
Senest rettet af soren 12. jun 2010, 11:23, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen Soren
Svante

Re: Fordele og ulemper ved Evolution 2 kontra Thunderbird 3

Indlæg af Svante »

Jeg vil egentlig helst bruge standardprogrammerne til Ubuntu - herunder Evolution, men på mig virker det som om, at Thunderbird er foran, hvis man kun snakker mail.
Hvis man f.eks. har en gmail-konto, som man gerne vil læse via et mail-program, håndterer Thunderbird det lang bedre end Evolution efter min mening.

Jeg håber, at Evolution i fremtiden vil kunne løse den opgave lige så godt...
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Indlæg af zob »

Jeg er også til evolution. Lækkert integreret.

Hvis man f.eks. har en gmail-konto, som man gerne vil læse via et mail-program, håndterer Thunderbird det lang bedre end Evolution efter min mening.

Hvad er problemet her? Jeg har da ikke tænkt over at det ikke virker for mig. Sig frem. Det kan være det kan løses.
Svante

Indlæg af Svante »

Hvad er problemet her? Jeg har da ikke tænkt over at det ikke virker for mig. Sig frem. Det kan være det kan løses.

Det er mest integrationen med Gmail-foldere, såsom 'Kladder', 'Sendte e-mails' osv., som jeg synes fungerer bedre i Thunderbird.
soren

Indlæg af soren »

Tak for jeres svar!

Efter at jeg har opgraderet 10.04, virker Evolution så godt, at jeg har valgt at bibeholde det som mit mailprogram.
Med venlig hilsen Soren