Firefox opfører sig underligt
Firefox opfører sig underligt
Hej.Jeg har lidt problemer med Firefox.Den starter godt nok men efter et kort stykke tid går den i sort.Det er både på min 64 og min 32 bit.Min 64 bit kører 10.04 og det er afprøvet både med 9.10 og 10.04 på 32 bit maskinen.Nogle forslag?
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Firefox opfører sig underligt
zerben skrev:Hej.Jeg har lidt problemer med Firefox.Den starter godt nok men efter et kort stykke tid går den i sort.Det er både på min 64 og min 32 bit.Min 64 bit kører 10.04 og det er afprøvet både med 9.10 og 10.04 på 32 bit maskinen.Nogle forslag?
det kører fint her i dage ad gangen mellem reboot.
prøv at slette alle dine tilføjelser og så tilføj dem en ad gangen. det er sikkert en af dem der driller.
10.04 bruger firefox 3,6 og 9,10 bruger 3,5 så jeg vil uden de store bekymringer udelukke selve firefox og se på tilføjelser og lignende.
måske kan det enda fære noget flash eller lignende på en side du har åben der går ind og crasher din firefox
Re: Firefox opfører sig underligt
Hej.Jeg har kørt dette script og ved ikke rigtigt om det måske er det der er problemet.
sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras banshee xchat amarok libxine1-ffmpeg gftp vlc k3b ktorrent wine resolvconf dragonplayer gparted p7zip-full ntfs-config audacity -y
Håber at det hjælper.
Det er den eneste forskel jeg lige kan komme i tanke om.
sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras banshee xchat amarok libxine1-ffmpeg gftp vlc k3b ktorrent wine resolvconf dragonplayer gparted p7zip-full ntfs-config audacity -y
Håber at det hjælper.
Det er den eneste forskel jeg lige kan komme i tanke om.