hej med jer...
med fare for at blive lynchet, for at nævne microsoft;-) har jeg et spørgsmål.. har prøvet og installere ubuntu, og det faldt sgu ikke i god jord, det ligner jo ikke det man er vant til, dette er selfølgelig konen og ungerne der mener dette, så for at få lov til at installere det igen, vil jeg finde ud af om man kan bruge tema'er og lign, så det kommer til at minde mere om win xp? undskylder på forhånd hvis denne tråd træder nogle over tæerne;-)
hvad med den nye ubuntu der kommer, vil den blive nemmere og spille mine skydespil på? battlefield 2142, call of duty:modern warfare 2...
min computer består af e6600 dual core cpu 2gb ram geforce 8800gts 640 mb og xfi gamer lydkort (dette kunne jeg ikke få til at virke i den nuværende ubuntu)
mvh bjarne
kan ubuntu komme til at ligne windows??
-
- IRC nickname: linux_noob
-
- Geografisk sted: Køge
Re: kan ubuntu komme til at ligne windows??
med fare for at blive lynchet, for at nævne microsoft;-) har jeg et spørgsmål.. har prøvet og installere ubuntu, og det faldt sgu ikke i god jord, det ligner jo ikke det man er vant til, dette er selfølgelig konen og ungerne der mener dette, så for at få lov til at installere det igen, vil jeg finde ud af om man kan bruge tema'er og lign, så det kommer til at minde mere om win xp? undskylder på forhånd hvis denne tråd træder nogle over tæerne;-)
http://linuxologist.com/linuxhowto/howt ... indows-xp/
hvad med den nye ubuntu der kommer, vil den blive nemmere og spille mine skydespil på? battlefield 2142, call of duty:modern warfare 2...
min computer består af e6600 dual core cpu 2gb ram geforce 8800gts 640 mb og xfi gamer lydkort (dette kunne jeg ikke få til at virke i den nuværende ubuntu)
Det afhænger ikke i hvilken version af Ubuntu (o.lign.), men mere om hvor langt udviklingen af wine er hænde.
Tjek wineHQ og se hvilken rating dine spil har.
-
- Geografisk sted: Erslev på Mors
Artificial Intelligence skrev:
jeg prøvede det lige min MINT 8..
Det kom til at line noget der var helt forkert...
Iconer var alt for store og vinduerne var meget grumset i det....
Lubuntu 18.04 LTS
-
- Geografisk sted: Køge
Der må jeg melde pass. Det kan være at mint har nogen andre configurationer der gør det ikke virker i mint. Du kunne jo prøve ubuntu istedet.
-
- Geografisk sted: Erslev på Mors
Artificial Intelligence skrev:Der må jeg melde pass. Det kan være at mint har nogen andre configurationer der gør det ikke virker i mint. Du kunne jo prøve ubuntu istedet.
Det ved jeg heller ikke noget om...
Men jeg skifter over i til Ubuntu her den 29 når den nye udkommer....
Så vil jeg prøve igen.. bare for sjovt...
Lubuntu 18.04 LTS
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Det ville nok være en ide at lave en hurtig test med beta udgaven så en event fejl kan rettes før udgivelsen.
http://cdimage.ubuntu.com/daily-live/cu ... p-i386.iso
Mvh Anders
http://cdimage.ubuntu.com/daily-live/cu ... p-i386.iso
Mvh Anders