Jeg sider lidt med et problem her, jeg har ikke fundet et program til ubuntu som giver mig de ting fra Adobe Dreamweaver som jeg mangler, derfor vil jeg prøve at installere Dreamweaver CS4 i Wine, men selve installationen starter ikke op når jeg vælger at den skal køre i Wine, hvad gør jeg ?
Jeg har ledt efter et gratis program til Ubuntu, der indeholder:
PHP Editor med syntakst fremhævning.
FTP klient så jeg kan arbejde med filerne direkte på serveren som jeg kan i Dreamweaver.
Men har ikke kunne finde et, jeg kan godt li den måde som Bluefish virker på, men det giver mig ikke mulighed for at arbejde med filerne på FTP serveren ?.
Wine og setup af Adobe CS4 [løst]
-
- IRC nickname: Kuggi
Wine og setup af Adobe CS4 [løst]
Senest rettet af kuggi 30. mar 2010, 18:03, rettet i alt 1 gang.
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Wine og setup af Adobe CS4
kuggi skrev:Jeg sider lidt med et problem her, jeg har ikke fundet et program til ubuntu som giver mig de ting fra Adobe Dreamweaver som jeg mangler, derfor vil jeg prøve at installere Dreamweaver CS4 i Wine, men selve installationen starter ikke op når jeg vælger at den skal køre i Wine, hvad gør jeg ?
FTP klient så jeg kan arbejde med filerne direkte på serveren som jeg kan i Dreamweaver.
Men har ikke kunne finde et, jeg kan godt li den måde som Bluefish virker på, men det giver mig ikke mulighed for at arbejde med filerne på FTP serveren ?.
hvis du kan lide bluefish så er deet skam nemt nok. hvis du tilslutter dig din server via steder->tilslut til server, så burde du få forbindelse således at du kan arbejde med filen direkte på serveren (den vil opføre sig som en alm mappe på dit system)
-
soundpartner skrev:kuggi skrev:Jeg sider lidt med et problem her, jeg har ikke fundet et program til ubuntu som giver mig de ting fra Adobe Dreamweaver som jeg mangler, derfor vil jeg prøve at installere Dreamweaver CS4 i Wine, men selve installationen starter ikke op når jeg vælger at den skal køre i Wine, hvad gør jeg ?
hvis du kan lide bluefish så er deet skam nemt nok. hvis du tilslutter dig din server via steder->tilslut til server, så burde du få forbindelse således at du kan arbejde med filen direkte på serveren (den vil opføre sig som en alm mappe på dit system)
Hvor finder jeg "steder" i Bluefish ? kan ikke finde det i den danske menu ?.
EDIT: nu fattede jeg det.. det er ikke i bluefish du mener men i Ubuntu... jeg takker
Senest rettet af kuggi 30. mar 2010, 18:01, rettet i alt 1 gang.
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
kuggi skrev:soundpartner skrev:kuggi skrev:Jeg sider lidt med et problem her, jeg har ikke fundet et program til ubuntu som giver mig de ting fra Adobe Dreamweaver som jeg mangler, derfor vil jeg prøve at installere Dreamweaver CS4 i Wine, men selve installationen starter ikke op når jeg vælger at den skal køre i Wine, hvad gør jeg ?
Hvor finder jeg "steder" i Bluefish ? kan ikke finde det i den danske menu ?.
det er fordi det ikke er i bluefish men i ubuntu... i ubuntu kan du mounte ftp, sftp, samba osv forbindelser som en del af dit filsystem netop igennem steder->tilslut server i selve hovedmenuen.
-
Jeg fandt ud af det, mange tak