Karmic/Lucid dualboot = problem? [Løst]
-
- Geografisk sted: København
Karmic/Lucid dualboot = problem? [Løst]
Jeg kunne godt have lyst til at prøve Lucid beta - sikkert dumt spørgsmål: er det risikabelt at installere den som dualboot med Karmic på min daglige computer? Eller fungerer de fint sammen?
Senest rettet af hvm 27. mar 2010, 13:03, rettet i alt 1 gang.
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Karmic/Lucid dualboot = problem
Hejsa
Det eneste som de får til fælles er GRUB, så umiddelbart ser jeg ikke noget problem i det. I værste fald hvis noget går galt kan du risikere at skulle gendanne GRUB.
Der bliver jo stadig ændret i Lucid, så der er selvfølgelig risiko for at Lucid stadig kan crashe - men så kan du stadig benytte Karmic som normalt.
Det eneste som de får til fælles er GRUB, så umiddelbart ser jeg ikke noget problem i det. I værste fald hvis noget går galt kan du risikere at skulle gendanne GRUB.
Der bliver jo stadig ændret i Lucid, så der er selvfølgelig risiko for at Lucid stadig kan crashe - men så kan du stadig benytte Karmic som normalt.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
- Geografisk sted: København
Re: Karmic/Lucid dualboot = problem
Jeg vidste ikke, om det var bedst at installere en beta-udgave på en hel anden maskine end den man bruger til dagligt. Grub har jeg prøvet at gendanne, så det går nok, hvis det kommer så vidt. Tak for svaret