slædet filer på usb hd

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
lars
Geografisk sted: sydhavsørene

slædet filer på usb hd

Indlæg af lars »

er ikke meget for at indrømme det !! fik slædet ca 40 MB filer fra min løse HD er der en måde det kan genskabes i ubuntu
har ikke pillet ved den siden
der kun ca 80 gb ud af de 120 der skulle være .HD er på 1000 gb og er ny har gemt de 80 gb
lars
Nordsig
Geografisk sted: Varde

Re: slædet filer på usb hd

Indlæg af Nordsig »

Har du prøvet at trykke <CTRL> H for at få skraldespanden frem og så gendanne slettede filer der ?
UBUNTU 22.04 på ToshibaSATELLITE-Z830-10W
lars

Indlæg af lars »

CTRL hjalp ikke skraldespanden kom ikke frem
lars
Nordsig

Indlæg af Nordsig »

<CTRL> + H samtidig
lars

Indlæg af lars »

ja da men nej også selv om jeg gør det to gange :lol:
Nordsig

Indlæg af Nordsig »

Hvordan har du slettet filerne ?
lars

Indlæg af lars »

ja jo lage dem i et forkert mappe på pc smed dem i papirkurven opdagede ikke at det var den løse jeg slædte dem fra og installere dem det rigtig sted men opdagede dagen efter at der mangle en helt masse filer kan se der er brugt mer plas på den løse hd mer en det der mangler så de er der nok i nu men de vises ikke og der ligger ingen papirkurv på det løse hd
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Indlæg af soundpartner »

lars skrev:ja jo lage dem i et forkert mappe på pc smed dem i papirkurven opdagede ikke at det var den løse jeg slædte dem fra og installere dem det rigtig sted men opdagede dagen efter at der mangle en helt masse filer kan se der er brugt mer plas på den løse hd mer en det der mangler så de er der nok i nu men de vises ikke og der ligger ingen papirkurv på det løse hd

når du forbinder din harddisk og mounter den så vil papirkurven på denne blive integreret ind i din almindelige papirkurv.
med andre ord forbind og mount din harddisk, tryk på papirkurven nede i højre hjørne. er dine filer der, så er de der. er de der ikke så er de mere eller mindre tabt.
Det er højst sansynligt stadig muligt at få dem igen hvis ikke de er overskrevet, men det kræver speciel software samt er MEGET besværligt og tidskrævende. Der er en grund til at firmaer der gør sådanne ting de ofte tager opimod (og ofte over) 10.000 for en sådan operation.
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede