Når jeg skal kopiere mp3 filer til min USB nægle for at hære mp3 i bilen, så er jeg tvunget til at formatere hele USB for derefter at kopiere alle filer i et hug. Hvis jeg bare sletter for at få plads til at kopiere så forstår Ubuntu 9.04 samt 9.10 ikke at der er kommet mere plads på USB. Den høvder at der ikke er plads uanset hvad jeg gør.
AT reformatere USBen virker men det er en tung arbejdsgang. Er der nogle som har forslag?
filkopiering til USB funker ikke (FAT problem?)
-
- IRC nickname: finnbjerke
- Geografisk sted: Moss Norge
filkopiering til USB funker ikke (FAT problem?)
Kardemommeloven er en god ting.
-
Re: filkopiering til USB funker ikke (FAT problem?)
Når du har slettet, så skal du huske at tømme papirkurven.
Mvh Bjørn
Mvh Bjørn
-
- Geografisk sted: Varde
Hej Finn.
Tror at du har Svensk tastatur layout (der er byttet om på æ og ø
Godt nok ikke noget der har med denne tråd at gøre. Undskyld
Tror at du har Svensk tastatur layout (der er byttet om på æ og ø
Godt nok ikke noget der har med denne tråd at gøre. Undskyld
UBUNTU 22.04 på ToshibaSATELLITE-Z830-10W
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Finn Bjerke skrev:Når jeg skal kopiere mp3 filer til min USB nægle for at hære mp3 i bilen, så er jeg tvunget til at formatere hele USB for derefter at kopiere alle filer i et hug. Hvis jeg bare sletter for at få plads til at kopiere så forstår Ubuntu 9.04 samt 9.10 ikke at der er kommet mere plads på USB. Den høvder at der ikke er plads uanset hvad jeg gør.
AT reformatere USBen virker men det er en tung arbejdsgang. Er der nogle som har forslag?
Hej Finn, Ubuntu forstår udmærket hvad der sker og fungerer også efter hensigten. Det er sådan, at når du sletter elementer, flyttes de til trash (papirkurven) medmindre man har ændret i konfigurationen for dette. Du har altså 2 muligheder når du sletter elementer; enten at tømme papirkurven som bagger skriver eller at holde <Shift> nede og trykke på <Delete> - så slettes elementerne uden om papirkurven.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD