Bærbar medion - problemer med tastatur

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
oz1lmc
Geografisk sted: 9310 Vodskov

Bærbar medion - problemer med tastatur

Indlæg af oz1lmc »

Hej Ubuntu folk.

Sådan så jeg det beskrevet længer nede på siden,og set er et fint og godt kald på de kloge,som sidder og lure på os der falder i fælden, vi som tror at vi kan det hele,men ak' Linux og Ubuntu,selv om det er blevet gjort MEGET mere bruger venlig,ja så byder det stadig på STORE udfortninger.

Jeg læste om folk med Medion bærebare,sådan en har jeg,jeg har slettet hd'en,en 80 gb 5200 rp, der er 512 mb ram.
Maskinen er en Medion MD 41700, har kørt XP perfekt, men en ven som er glad for Ubuntu lokkede mig til også at prøve Ubuntu 9.10.
Jeg har instaleret Ubuntu 9.10, alt er næsten som det skal være,der er bare det at tastaturet ikke virker,for at få gang i systemet har jeg brugt et USB tastatur og mus,det virker,så når det er på køre maskinen fint,men det var jo ikke meningen.

Ja det er nu der er frit slav' for at hjælpe mig med at få tastaturet til at virke

Det skal bemærkes at der er lavet opdateringer af at det som der skal, jeg køre skype på den og mail,men men hvem har de forløsende ord ??????

PS: Dette skrives fra en anden stationær maskine, også med Ubuntu 9.10 på, virker rigtig fint.

Med Venlig Hilsen
OZ1LMC
Ib Michaelsen
22773953
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Også Medion MD 41700

Indlæg af lath »

oz1lmc skrev:Hej Ubuntu folk.

Sådan så jeg det beskrevet længer nede på siden,og set er et fint og godt kald på de kloge,som sidder og lure på os der falder i fælden, vi som tror at vi kan det hele,men ak' Linux og Ubuntu,selv om det er blevet gjort MEGET mere bruger venlig,ja så byder det stadig på STORE udfortninger.

Jeg læste om folk med Medion bærebare,sådan en har jeg,jeg har slettet hd'en,en 80 gb 5200 rp, der er 512 mb ram.
Maskinen er en Medion MD 41700, har kørt XP perfekt, men en ven som er glad for Ubuntu lokkede mig til også at prøve Ubuntu 9.10.
Jeg har instaleret Ubuntu 9.10, alt er næsten som det skal være,der er bare det at tastaturet ikke virker,for at få gang i systemet har jeg brugt et USB tastatur og mus,det virker,så når det er på køre maskinen fint,men det var jo ikke meningen.

Ja det er nu der er frit slav' for at hjælpe mig med at få tastaturet til at virke

Det skal bemærkes at der er lavet opdateringer af at det som der skal, jeg køre skype på den og mail,men men hvem har de forløsende ord ??????

PS: Dette skrives fra en anden stationær maskine, også med Ubuntu 9.10 på, virker rigtig fint.

Med Venlig Hilsen
OZ1LMC
Ib Michaelsen
22773953

Hej oz1lmc

Du bør lige vide at det er rigtig dårlig stil at 'overtage' en andens tråd - opret din egen tråd med dit tastatur problem.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Også Medion MD 41700

Indlæg af soundpartner »

oz1lmc skrev:Hej Ubuntu folk.

Med Venlig Hilsen
OZ1LMC
Ib Michaelsen
22773953

du får en del bedre hjælp hvis du opretter din egen tråd til dit problem
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
laoshi
Redaktør
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Re: Bærbar medion - problemer med tastatur

Indlæg af laoshi »

Så er oz1lmc 's indlæg delt fra den anden tråd og flyttet til Opsætning-boardet. Så er der åbnet for support med tastaturet!
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi