Webcam kan ik nok noget driver poplem er et dilit et medion md 85081 har installert guvciew mangler noget guvdriver eller bare noget der virker
vh
- IRC nickname: analfabeten
Webcam kan ik noget driver
Senest rettet af peter&lillo 13. feb 2010, 21:23, rettet i alt 1 gang.
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Webcam kan ik noget driver
Noget kunne tyde på at det bare ikke virker: http://www.qbik.ch/usb/devices/showdev.php?id=3528
Men ok. Den tråd er jo også gammel.
Prøv at give output fraPrøv også at starte guvcview ved at skrive guvcview i en terminal og fortæl her hvad der bliver skrevet i terminalen.
Men ok. Den tråd er jo også gammel.
Prøv at give output fra
Kode: Vælg alt
lsusb
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Webcam kan ik noget driver løst
Jeg har lagt mærke til at du har tilføjet løst til titlen hvilket jo er en meget god ting at gøre (+ din edit i bunden af første post). Det ville dog være fint, hvis vi også kunne få indsigt i, hvordan problemet blev løst. Evt. bare med et link hvis det er en lang guide du har fulgt.
-
- IRC nickname: analfabeten
Re: Webcam kan ik noget driver løst
ja his jeg bare hviste det sel jeg aner ik hvodan jeg løste det for prøvet den her koden lsusb og http://www.qbik.ch/usb/devices/showdev.php?id=3528 og der stod noget om der ik var en driver til det og det virket heller ik heller efter genstate putern men næste dag da jeg tænte putern kune webcame funger bog kun i cheese webkemerastand
funker heller ik på skype som jeg hville? tenker købe et nyt Webcam der kan bruges i ubuntu og et der noget hurtire et godt råd hvil jeg tage godt imod vh
funker heller ik på skype som jeg hville? tenker købe et nyt Webcam der kan bruges i ubuntu og et der noget hurtire et godt råd hvil jeg tage godt imod vh