christian.arvai skrev:ellert-CA skrev:upss, ved ikke hvad der gik galt men kan se dette er placeret forkert. skulle jo være i Guides ønskes, håber en Admin vil flytte/slette
Det er hermed gjort
mange tak Christian
christian.arvai skrev:ellert-CA skrev:upss, ved ikke hvad der gik galt men kan se dette er placeret forkert. skulle jo være i Guides ønskes, håber en Admin vil flytte/slette
Det er hermed gjort
Kode: Vælg alt
#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
#include <stdio.h>
int main(int argc, char** argv) { int beer; for(beer = 100;beer > 0; beer--)printf("%d bottles of beer%s on the wall take %d down and pass it around \n",beer,beer == 1 ? "":"s",beer -1); return 0;}
Pater puff skrev:Hej alle
er der nogen der kan lave en howto til hvordan man laver sin egen USplash, eller hvad den første skærm når computeren indlæser ubuntu hedder, jeg har længe gerne ville prøve at lave min egen.
Jeg bruger 9.04
sudo apt-get remove windows
Har du forsøgt med VLC/Media/convert-save?ABDK skrev:Nu har jeg fået mig en Nokia 5800 som jeg er ret så glad for. Jeg kunne godt tænke mig, at få smidt nogle få film over på den. Afsnit med Family Guy, American dad etc. De er i avi / xvid men min telefon skla bruge MP4 format..
Er der en som kender en smart metode, og som kan klaske en guide sammen - så vil det blive utrolig værdsat