Jeg har før haft dette program inde, men nu kan jeg ikke få det til at virke som det gjorde før..
Har kun skiftet harddisk, det er eneste forskel på mit system, ved dog ikke om jeg mangler noget for at dette kan lade sig gøre.
Når jeg skriver følgende kode, får jeg følgende besked:
Kode: Vælg alt
sudo apt-get install libqt4-dev kdelibs5-dev libsdl1.2-dev libsdl-image1.2-dev libxml2-dev recordmydesktop dvgrab libdv4-dev libx264-dev x264 libtheora-dev libxvidcore4-dev libvorbis-dev libschroedinger-dev libmp3lame-dev libquicktime-dev libfaac-dev libfaad-dev libgsm1-dev libamrwb-dev libamrnb-dev libsamplerate0-dev libjack-dev libsox-dev sox libsox-fmt-all ladspa-sdk swh-plugins libmad0-dev frei0r-plugins-dev libg3d0 libg3d-plugin-gdkpixbuf libpango1.0-dev yasm ffmpeg libavformat-dev libavutil-dev libswscale-dev libavcodec-dev libavdevice-dev libgtk2.0-dev
Fejl:
Kode: Vælg alt
spot@spot-desktop:~$ sudo apt-get install libqt4-dev kdelibs5-dev libsdl1.2-dev libsdl-image1.2-dev libxml2-dev recordmydesktop dvgrab libdv4-dev libx264-dev x264 libtheora-dev libxvidcore4-dev libvorbis-dev libschroedinger-dev libmp3lame-dev libquicktime-dev libfaac-dev libfaad-dev libgsm1-dev libamrwb-dev libamrnb-dev libsamplerate0-dev libjack-dev libsox-dev sox libsox-fmt-all ladspa-sdk swh-plugins libmad0-dev frei0r-plugins-dev libg3d0 libg3d-plugin-gdkpixbuf libpango1.0-dev yasm ffmpeg libavformat-dev libavutil-dev libswscale-dev libavcodec-dev libavdevice-dev libgtk2.0-dev
[sudo] password for spot:
Indlæser pakkelisterne... Færdig
Opbygger afhængighedstræ
Læser tilstandsoplysninger... Færdig
E: Kunne ikke finde pakken libamrwb-dev
spot@spot-desktop:~$
Har prøver at installere denne libamrwb-dev, men den er ikke til at finde?
Mangler jeg nogle APT linjer (Softwarekilder)
På forhånd tak.