Ordbøger

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Kenan

Ordbøger

Indlæg af Kenan »

Hejsa

Jeg skal til eksamen på Tirsdag, og mangler ordbøger. Det jeg skal bruge er engelsk ordbøger som f.eks. Mcmillan eller Oxford, er der nogen der har nogen idé om hvordan jeg får det på ubuntu?
Desuden har jeg en ordbog liggende, gyldendals røde, som ISO, men aner ikke hvordan jeg får dem til at virke? Sidst vil jeg gerne have politikens store ordbogs cd-rom, den har jeg vist også liggende på min gamle com, men igen, skal man have det som iso eller hvad er finten, måske det dersens wine som jeg ikke aner hva er, men som jeg støder på hele tiden?

Takker

Kenan
Micro.. Microso... hvad??
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Re: Ordbøger

Indlæg af lath »

Kenan skrev:Hejsa

Jeg skal til eksamen på Tirsdag, og mangler ordbøger. Det jeg skal bruge er engelsk ordbøger som f.eks. Mcmillan eller Oxford, er der nogen der har nogen idé om hvordan jeg får det på ubuntu?
Desuden har jeg en ordbog liggende, gyldendals røde, som ISO, men aner ikke hvordan jeg får dem til at virke? Sidst vil jeg gerne have politikens store ordbogs cd-rom, den har jeg vist også liggende på min gamle com, men igen, skal man have det som iso eller hvad er finten, måske det dersens wine som jeg ikke aner hva er, men som jeg støder på hele tiden?

Takker

Kenan

Hej Kenan.

Du skal vide at her på forum hjælper vi ikke med at overtræde Lov om Ophavsret.

Hvis du har en iso fil af mediet er det en kopi af af mediet, og dermed en ulovlig kopi i henhold til Lov om Ophavsret. Det er en ulovlig kopi da du ikke har ret til eksemplarfremstilling af materialet på mediet, da du ikke har ophavsretten til materialet.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Ordbøger

Indlæg af Christian.Arvai »

Jeg vil bakke lath op i hans synspunkter, og jeg låser tråden da en løsning ikke vil være lovlig.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing