2 Paneler med samme orientering.

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
ismetteren

2 Paneler med samme orientering.

Indlæg af ismetteren »

Jeg har brugt ubuntu noget tid nu, og jeg er ikke rigtigt blevet vandt til at have et panel både øverst og nederst på skærmen, så jeg har 2 i bunden nu, hvor det ene viser hvilke vinduer man har åbne(det øverste) og det anden indeholer en masse andre ting(det nederste)
Problemet er, at hver gang jeg starter min computer, har panelerne placeret sig omvendt af hvordan jeg vil have dem, og jeg bliver nødt til at trække det ene panel et andet sted hen på skærmen, og så tilbage igen for at få dem til at ligge rigtigt.
Kan man ikke få den til at huske hvilken rækkefølge de skal ligge i, eller skal jeg bytte om på indholdet i de 2 paneler for at få det til at virke(det virker som en mærkelig måde at løse problemet på...)?
lianergoist
Geografisk sted: Horsens

Re: 2 Paneler med samme orientering.

Indlæg af lianergoist »

ismetteren skrev:Kan man ikke få den til at huske hvilken rækkefølge de skal ligge i, eller skal jeg bytte om på indholdet i de 2 paneler for at få det til at virke(det virker som en mærkelig måde at løse problemet på...)?

Uden at vide det med sikkerhed, så vil jeg gætte på det sidste. Mærkelig? Tjae.... Det løser da problemet. :wink:
Thomas Jensen, Horsens