er det bare mig der drikker for meget, eller....
-
- IRC nickname: hassen
er det bare mig der drikker for meget, eller....
ja, det handler ikke om alkoholproblemer, men om at jeg tilsyneladene er den eneste i verden med det her problem ,kan i hvert fald ikke andre:S i WMP var der en skønherlig synkroniserings funktion, hvor man kunne side med alle sine sange, og en efter en plukke dem man gerne ville have over på flash'en, MP3'en eller hvad man nu lige havde kog i... er det bare mig der ikke kan finde ud af det?
NOT DEAD YET!
-
- Geografisk sted: København
Re: er det bare mig der drikker for meget, eller....
Du kan flytte dem fra en mappe til en anden, lige som du flytter andre filer: Åben mappen med dine sange og åben din musikafspiller/usb/whatever - minimér vinduerne, så du kan se dem side om side, og flyt så filerne (træk/slip, Ctrl+C/Ctrl+V, hvad nu du plejer at bruge).
-
- Geografisk sted: Nørrebro, København
jeg har ikke hørt om et linux-program, der automatisk synkroniserer din musik, men rhythmbox kan godt administrere dine medieafspillere og lade dig plukke sange ud til overførsel. Her er dog lige en advarsel: nogle af os oplever, at rhythmbox i øjeblikket ødelægger noget i iPods, der gør dem ude af stand til at afspille, indtil de har gendannet fabrikssoftwaren. Ellers er der andre afspillere med de samme funktioner, f.eks. Banshee eller Amarok.
dixi
-
Kantastisk skrev:jeg har ikke hørt om et linux-program, der automatisk synkroniserer din musik, men rhythmbox kan godt administrere dine medieafspillere og lade dig plukke sange ud til overførsel. Her er dog lige en advarsel: nogle af os oplever, at rhythmbox i øjeblikket ødelægger noget i iPods, der gør dem ude af stand til at afspille, indtil de har gendannet fabrikssoftwaren. Ellers er der andre afspillere med de samme funktioner, f.eks. Banshee eller Amarok.
hvordan får jeg den til det? og til hvm, jeg har ikke min musik i 'en mappe, men små 100:P så dxet ville være satans besværligt:)
NOT DEAD YET!
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Jeg drikker sikkert også for meget for windows har lige efterladt min creative zen micro ubrugelig, så jeg kan desværre ikke efterprøve det, jeg nu vil påstå. Du kan vel bare åbne rhythmbox eller banshee eller hvad du bruger og sætte dimsen i (dimsen som det ville være meget rart at få navngivet) og flytte den musik over som du skal bruge...
-
- Geografisk sted: Nørrebro, København
zob skrev:Jeg drikker sikkert også for meget for windows har lige efterladt min creative zen micro ubrugelig, så jeg kan desværre ikke efterprøve det, jeg nu vil påstå. Du kan vel bare åbne rhythmbox eller banshee eller hvad du bruger og sætte dimsen i (dimsen som det ville være meget rart at få navngivet) og flytte den musik over som du skal bruge...
det er rigtigt. åbn rhythmbox, og din afspiller skulle gerne være et stykke nede i bjælken i venstre side. du kan føje mediefiler til rhythmbox ved at åbne musik/importer mappe, og bagefter trække de importerede filer over på din afspiller (som du måske ved, kan du vælge flere ad gangen med ctrl og shift). men husk min advarsel, hvis du har en ipod.
dixi
-
min musik dims hedder phillips GoGear (hmm, navnet er måske inspireret af de gamle "go-go gadget film?) og undskyld hvis det bare er mig der er lige dele stiv, blind og tilsyneladene dummere ned jeg troede... men rythbox kan jeg simplthen ikke finde nogen måde at lægge m,usik over på min Mp3... kan sagtens impotere musikken fra min mp3, men ikk den anden vej... er det bare mig der er blind?
NOT DEAD YET!
-
okay, havde en ven der nu har fået sig en griner, men ikke destomindre er jeg nu ovre mit problem!:) sorry, er bare liiidt for vandt til windows:) tak alligevel folkens:) man går aldrig galt her på siden:)
NOT DEAD YET!