2 STORE problemer- Pingviiinfaar. LØST

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Canarche

2 STORE problemer- Pingviiinfaar. LØST

Indlæg af Canarche »

1. Den karismatiske kaos koala (ubuntu 9.10) er nu for anden gang blevet smidt ud i sneen, da jeg ikke kan komme på internettet med denne version. Når jeg så genindstallere version 9.04, er der ingen problemer.

2. min vlc kører ikke trods ihærdige forsøg. Den er nok en for pingvinfar.

Med venlig hilsen

Canarche
Senest rettet af Canarche 23. jan 2010, 07:59, rettet i alt 1 gang.
Linux Ubuntu er ikke et spørgsmål om at være fed, fiks eller fræk, men derimod om at være fri.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: 2 STORE problemer- Pingviiinfaar.

Indlæg af Christian.Arvai »

Hej

Prøv at geninstallere VLc som beskrevet her http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... temid=89#7
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Canarche

Indlæg af Canarche »

Hej Pingvinfar

Jeg tror jeg bare har fumlet planløst rundt :oops: for problemet var ihvertfald løst da jeg vendte tilbage for at afspille en film.

Har du en ide om hvorfor jeg ikke kan komme på internettet med den nye version?

Med venlig hilsen

Canarche
Linux Ubuntu er ikke et spørgsmål om at være fed, fiks eller fræk, men derimod om at være fri.
Jimmyfj
Geografisk sted: Nordjylland

Indlæg af Jimmyfj »

Canarche skrev:Har du en ide om hvorfor jeg ikke kan komme på internettet med den nye version?

Med venlig hilsen

Canarche

Yup - Det har jeg en ide om: Det kan skyldes at du mangler nogle reposetories når du har 9.10 installeret.

Gå ind i System>Administration>Softwarekilder og aktivér Backports. Her efter kan du gå ind på denne adresse:

https://help.ubuntu.com/community/Medibuntu

Og tilføje Medibuntu ad den den vej.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"

Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500
Canarche

Indlæg af Canarche »

Jimmyfj skrev:
Canarche skrev:Har du en ide om hvorfor jeg ikke kan komme på internettet med den nye version?

Med venlig hilsen

Canarche

Yup - Det har jeg en ide om: Det kan skyldes at du mangler nogle reposetories når du har 9.10 installeret.

Gå ind i System>Administration>Softwarekilder og aktivér Backports. Her efter kan du gå ind på denne adresse:

https://help.ubuntu.com/community/Medibuntu

Og tilføje Medibuntu ad den den vej.

Super. Tak skal du have. Det vil jeg prøve når jeg føler mig modig nok til at tage endnu en runde med den karismatiske kaos koala.

Mvh
Canarche