Hej,
Jeg har en dreambox satmodtager, hvor jeg fra webinterfacet kan streame tvsignalet til pc'er i netværket.
Men tilsyneladende virker funktionen web-x-tv ikke, firefox siger at jeg mangler plugins, men den kan ikke finde nogen der er passende. Er der nogen der har en ide, eller erfaring med dette problem?
Jeg har (for lang tid siden) brugt guides fra freedomnotbeer.dk for at få al media/flash til at virke, så dette er gjort.
På forhånd tak
/smeden
Visning af web-x-tv fra dreambox
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Visning af web-x-tv fra dreambox
Du tror ikke du kan bruge VLC?
Prøv at åbne VLC og taste CTRL+N. Har kan du angive protokollen og adressen for netværks"strømmen".
Prøv at åbne VLC og taste CTRL+N. Har kan du angive protokollen og adressen for netværks"strømmen".
-
Hej,
Jo VLC virker fint; jeg har 2 muligheder for at streame: direkte via vlc, hvor jeg skal lukke vlc hver gang en ny kanal skal vælges. Og via web-x-tv hvor der åbnes et nyt browser vindue hvor man i bunden kan vælge den ønskede kanal man vil se. Dvs man skal ikke lukke og åbne hver gang ny kanal skal streames.
/smeden
Jo VLC virker fint; jeg har 2 muligheder for at streame: direkte via vlc, hvor jeg skal lukke vlc hver gang en ny kanal skal vælges. Og via web-x-tv hvor der åbnes et nyt browser vindue hvor man i bunden kan vælge den ønskede kanal man vil se. Dvs man skal ikke lukke og åbne hver gang ny kanal skal streames.
/smeden
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Smeden skrev:Hej,
/smeden
kan du ikke lave en playliste i vlc og skifte mellen kanalerne i denne?
-
Nej det er ikke muligt, da dreambox'en kun streamer én kanal af gangen, så man skal rent fysisk (web/tv) skifte kanal for at se en anden kanal
/smeden
/smeden