soundpartner skrev:kent a skrev:christian.arvai skrev:Det er meget sjældent at man kan skifte kort på en bærbar (og det vil være meget dyrt), så jeg ville købe en anden pc (helst stationær) til at spille på.
Jeg forstår det bare ikke rigtig...
Da jeg købte jeg den var der windows vista på den... og der kunne jeg nem spille 1år gammel NEED FOR SPEED og alt mulig andet på den.... bare den havde lidt tid på bagen...
Så fik jeg windows XP på den der opstod de første problemer med grafikken... Der kunne jeg slet ikke spille spil uden det hakker helt vild...
Så tænke jeg ville prøve Ubuntu da jeg synes jeg var træt windows og ville prøve noget nyt...
Jeg synes bare TORCS bil spillet virker til at være en gammel spil... Så jeg synes bare det er mærkelig at jeg ikke kan spille det...
dit problem er at producenten har brugt en masse krudt på at lave en fed driver til vista. derfor virker det godt med vista.
de har så lavet en lidt skidt driver til xp, og derfor virker det ikke så godt med vista.
ubuntu (linux) er poroducenten ligeglad med, så her er det "nørderne selv" der har lavet en driver ud fra de sparsomme oplysninger der er offentligt tilgængelige samt hvad de kan gætte sig til eller finde ved tryal and error. denne driver er derfor ikke som man kunne ønske sig det, men da producenten ikke vil ofre tid/penge/mandskab på sagen så er det jo detsværre en svær kamp.
Hvad gør jeg så...
Kan man lave noget selv...
Jeg har prøvet og se om man kunne hente noget fra intel hjemme side min jeg fatter ikke lige hvad man skal gøre....