hej jeg har fået en harddisk af en ven. Mit problem er bare at jeg kun har plads til fire S-ATA enheder på mit bundkort, og de er alle optaget.
Mit spørgsmål er så om der findes en form for splitter, eller noget andet så jeg kan havde fem S-ATA enheder sluttede til?
S-ATA splitter
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: S-ATA splitter
Hvis du har en fri PCI-port er det nok noget lignende det her du skal have fingrene i: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=452509
Indrømmet, det var bare det første jeg så da jeg søgte på edbpriser, så det kan måske findes både bedre og billigere. Men nu ved du da hvad det handler om. Det hedder et controller card og du skal bruge noget der kan gå i PCI eller måske PCI express og som har SATA udgange. På den nævnte er der 4. Du kan sikkert få det billigere hvis 2 er nok.
Indrømmet, det var bare det første jeg så da jeg søgte på edbpriser, så det kan måske findes både bedre og billigere. Men nu ved du da hvad det handler om. Det hedder et controller card og du skal bruge noget der kan gå i PCI eller måske PCI express og som har SATA udgange. På den nævnte er der 4. Du kan sikkert få det billigere hvis 2 er nok.
-
- Geografisk sted: Sydfyn
Re: S-ATA splitter
okay tak det vil jeg prøve