amsn Delvist løst

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Blfriis
IRC nickname: blfriis
Geografisk sted: Randers

amsn Delvist løst

Indlæg af Blfriis »

Hej jeg har oprettet et live id og bruger amsn,de personer jeg har tilføjet dukker op som online når de har accepteret mig og jeg kan se dem på listen(fint nok).Problemet er at hos mig ser det ud som om jeg ikke er på deres liste eller at de har blokeret mig,men jeg er på deres liste og jeg er ikke blokeret,har tjekket det på konens amsn,der står jeg fint på listen som tilgængelig,men på min liste viser den at hun har blokeret mig ligesom alle de andre... hvad kan der være galt

har prøvet at fjerne amsn fuldstændigt via synaptik og geninstallere det hjalp ikke,logger jeg på webmsn er der ingen problemer.Har været inde og kigge på blokeringslisten men der var der ingen tilføjede.
Senest rettet af Blfriis 13. jan 2010, 18:16, rettet i alt 1 gang.
Ubuntu 15.04 Unity og ZorinOS 9 Ultimate http://zorin-os.dk/index.php
momsemor
Forfatter
IRC nickname: LinuxMor
Geografisk sted: Hadsten

Re: amsn

Indlæg af momsemor »

Hejsa.....

Det har jeg også lagt mærke til, både på mine egne computere og på to, som jeg har til installation af Ubuntu :?

Ellers virker amsn jo som den skal, så mon ikke, der kommer en opdatering en af dagene, der løser problemet med "forkert visning" af kontakt-liste-status :)
Vh. Jannie
Blfriis

Indlæg af Blfriis »

momsemor skrev:Hejsa.....

Det har jeg også lagt mærke til, både på mine egne computere og på to, som jeg har til installation af Ubuntu :?

Ellers virker amsn jo som den skal, så mon ikke, der kommer en opdatering en af dagene, der løser problemet med "forkert visning" af kontakt-liste-status :)

Min kones virker perfekt og jeg har kigget indstillingerne efter og sammenlignet dem,den eneste forskel der er, er at går jeg i konto- egenskaber - privat - så den nederste kolonne til højre (omvendt liste ol) den er tom på min dvs der er en person,og han er den eneste der ikke driller på selve amsn,de andre står der ikke.På konens står hendes kontakt personer både i kontaktlist kl i venstre side,og de står også i højre side omvendt liste... så det er nok der fejlen er men jeg kan ikke kopiere dem derover i Hø side eller på anden måde få dem flyttet derover...
Håber der kommer lidt proff hjælp :lol:
momsemor
Forfatter
IRC nickname: LinuxMor
Geografisk sted: Hadsten

Indlæg af momsemor »

Davs igen....

Det ser ud til, at det især er nye "win-live-messenger" personer aMSN har lidt "bøvl" med :? , men pyt chatten virker upåklageligt, selvom personen har et "rødt kryds" :D
Vh. Jannie
Blfriis

Indlæg af Blfriis »

momsemor skrev:Davs igen....

Det ser ud til, at det især er nye "win-live-messenger" personer aMSN har lidt "bøvl" med :? , men pyt chatten virker upåklageligt, selvom personen har et "rødt kryds" :D

Ja det er sikkert rigtig for når jeg bruger en 'gammel' hotmail er der ingen problemer.Jeg har prøvet at logge mig på med den ny live.dk på min datters windåse og der er der ingen problemer,så man fristes jo til at tro at det er amsn der ikke kender 'live' eller sådan noget.
andsen
Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Indlæg af andsen »

Prøv evt. emesene :-) Det fungerer bedre end aMsn for mig og jeg har ikke problemer med hverken live eller hotmail :-)
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD

"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Blfriis

Indlæg af Blfriis »

andsen skrev:Prøv evt. emesene :-) Det fungerer bedre end aMsn for mig og jeg har ikke problemer med hverken live eller hotmail :-)

Det er så hermed afprøvet,og på emesene slipper man for blokeringstegnet,men den viser dog stadig at de ikke har mig på listen selvom de både kan se og skrive til mig.

blokeret nej
har dig nej
space nej
Så det fungere måske bedre med emesene når det er en live.dk mail.. Takker