Hej
Der er krise i det lille hjem, da vores feriebilleder fra Ghana og Benin er pist væk (har lige uploaded fra cameraet, som så i øvrigt har tømt memory-kortet uden at "spørge først"!).
Vi har lavet en folder på computeren og pludeselig er den væk eller det vil sige, at vi kan se at den i" Places" neders på skærmen, men den er TOM, det er forfærdeligt!!
Jeg har forsøgt at installere programmet "File Undelete 2009", men det lykkeds ikke ...??
Hvad pokker gør jeg???
Glæder mig meget til at høre fra nogen af jer )
Hilsen Lea
Hilfe hilfe mine just uploadede fotos er VÆK!! (Løst)
-
- IRC nickname: Lea
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Hilfe hilfe mine just uploadede fotos er VÆK!!
Jeg ved det desværre ikke lige, men lad endeligt være med at forsøge mere selv, der er måske nogle herinde som kender en brugbar løsning.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Hilfe hilfe mine just uploadede fotos er VÆK!!
Er det på Ubuntu eller Windows ?
-----------
EDIT:
Det er på ubuntu, vi forsøger pt på irc.
-------------
EDIT EDIT :
Problemet er løst, billederne var endt ude på kortet i kameraet, så vi har fundet dem nu.
-----------
EDIT:
Det er på ubuntu, vi forsøger pt på irc.
-------------
EDIT EDIT :
Problemet er løst, billederne var endt ude på kortet i kameraet, så vi har fundet dem nu.
Med venlig hilsen Christian