hej
Efter jeg har opdateret min Ubuntu 9.04 til 9.10 er mine video klip begyndt at se sjove ud... Det ser ud som om der mangler den røde farve.Men ellers afspiller filmene fint nok.
Det gælder både når jeg afspiller med movie player og VLC.
Hvad kan man gøre ved det?
Min lap top har et 9600m Grafikkort fra nvidea
[Løst] Forkerte farver ved film afspilning efter opdatering
-
- Geografisk sted: Svendborg
[Løst] Forkerte farver ved film afspilning efter opdatering
Senest rettet af tjampman 23. dec 2009, 17:08, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Forkerte farver ved film afspilning efter opdatering 9.10
Hej
Prøv at geninstallere hardwaredriveren til grafikkortet, ved at afinstallere den eksistende og installere den nyeste som bliver foreslået.
Prøv at geninstallere hardwaredriveren til grafikkortet, ved at afinstallere den eksistende og installere den nyeste som bliver foreslået.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Jeg havde engang et lignende problem (mens jeg stadig var windowsbruger godt nok). Dengang løste jeg det ved at mingelere med stikket der forbinder monitor og grafikkort (det sad åbenbart løst).
-
- Geografisk sted: Svendborg
christian.arvai skrev:Hej
Tak for hjælpen, ved at følge dit råd forsøgte jeg også den tidligere driver 173, og det ser ud til at have løst det.