Kan ikke se dr tv

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Re: Kan ikke se dr tv

Indlæg af zob »

Det bør vel i teorien ikke have noget med firefoxversionen at gøre når man bruger mediaplayerconnectivity, eller hvad? Er det ikke bare en automatisering af handlingen at åbne et URL-link med VLC (eller en anden afspiller). Logisk set burde det i stedet være VLC der ikke kan spille det og derfor bør opdateres.
kaslejne

Indlæg af kaslejne »

Nu har jeg prøvet det som du skrev, men nu er der bare sådan en "filmrulle, med en node og et afspil ikon", men der sker ikke noget, heller ikke når jeg klikker, så kommer der bare en "afspil" menu frem
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Prøv at højreklikke på den "filmrulle", vælg egenskaber->åbn med , og sæt den til VLC.

Hvad sker der så ?
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
kaslejne

Indlæg af kaslejne »

christian.arvai skrev:Prøv at højreklikke på den "filmrulle", vælg egenskaber->åbn med , og sæt den til VLC.

Hvad sker der så ?

Min er på engelsk, men jeg kan ikke rigtig finde noget der skulle betyde egenskaber, i hvert fald ikke noget hvor man kan sætte til VLC.
Men det gjorde jeg jo også da jeg instalerede det.?
zob
Redaktør

Indlæg af zob »

Aller nederst når du højreklikker. Der skulle gerne stå "properties". Klik på den. Vælg i næste boks fanebladet "open with" og her skulle du kunne vælge VLC.
kaslejne

Indlæg af kaslejne »

zob skrev:Aller nederst når du højreklikker. Der skulle gerne stå "properties". Klik på den. Vælg i næste boks fanebladet "open with" og her skulle du kunne vælge VLC.

Jeg kan ikke vælge noget der står bare
Miscellaneous properties
Title: Åbn: http://www.dr.dk/forums/published/playl ... id=1346083
zob
Redaktør

Indlæg af zob »

Undskyld. Jeg tror jeg misforstod så. Mit kongerige for et screenshot....