Virtual box xp internet

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
KajaK
IRC nickname: KajaK

Virtual box xp internet

Indlæg af KajaK »

Hej. Jeg har længe haft virtual box installeret, og før haft internettet til at virke. På et tidpunkt geninstallerede jeg min pc, og fik sat virtual box op på ny. Internettet virker ikke mere, så går ud fra at det er sket siden jeg har geninstalleret, men har bla også et program der lige er stoppet med at virke, hvor jeg havde en lille mistanke om at det var fordi det var internettet der ikke virkede. Men det finder jeg jo nok ikke ud af før det virker igen. Ved ikke lige hvad jeg skal poste af vigtige oplysninger, men håber i kan hjælpe.
bagger

Re: Virtual box xp internet

Indlæg af bagger »

Har du prøvet at køre denne guide? viewtopic.php?f=11&t=2350&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=virtuel+box
Ellers måske et dumt spørgsmål, har du aktiveret dit netkort i VB?

Mvh Bjørn
KajaK

Indlæg af KajaK »

Altså der er noget netværkshalløj:

Network
Adapter 1:

PCnet-FAST III (NAT)

Og ellers har jeg gjort de ting i guiden. Ellers en fin guide. God at gemme på. Men der står bare ikke så meget om internettet.
bagger

Indlæg af bagger »

Under Netværk har jeg hak i Aktiver netværkskort. Under avanceret (i netværk) er der hak i Kabel tilsluttet (lidt underligt når jeg kører trådløst :D )

<edit>Jeg har lige forsøgt at fjerne hakket i Netværk avanceret Kabel tilsluttet, og i det tilfælde kan jeg ikke gå på nettet. Efter at have sat hakket igen, så kører nettet upåklageligt i VB</edit>

Mvh Bjørn
KajaK

Indlæg af KajaK »

Hmm... har kigget lidt på det, men har desværre de samme indstillinger...
bagger

Indlæg af bagger »

Øv. Så håber jeg, at der er nogen med mere forstand på VB, der kan hjælpe dig. Ellers prøv at søge på nettet. Det hjalp mig, da jeg skulle i kontakt med mit Garmin forerunner 305 via VB.

Mvh Bjørn
KajaK

Indlæg af KajaK »

Jo tak... kan selvfølgelig prøve at lede noget mere... indtil videre har jeg dog ikke fundet noget brugbart. Men tak for hjælpen.