Nej efter jeg lige har fået lov til at prøve en del forskellige ting i ubuntu, så ryger mit windows 7 også ud og ind med ubuntu
Men skal jeg formatere alle mine drev eller kun det drev der skal ligge ubuntu på, fordi de andre 4 drev er ntfs format, jeg kan godt læse på dem nu når jeg køre live cd men kan jeg også det når jeg har installeret det på mit c: drev ?
Afspille mp3 og film ?
-
- Geografisk sted: Denmark
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
-
Re: Afspille mp3 og film ?
zob : rigtig mange tak
-
Hvad nu hvis jeg vil hoste min egen hjemmeside fra min egen pc med ubuntu, hvordan gør jeg så det nemmest ?
Har google't en del på det nemlig, og jeg syntes at det ser rimelig svært ud, fordi nu skal man vende sig til at meget forgår med tekst i terminalen
Har google't en del på det nemlig, og jeg syntes at det ser rimelig svært ud, fordi nu skal man vende sig til at meget forgår med tekst i terminalen
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Jeg kender ikke rigtig til hosting eller hjemmesider. Men hvis du vil være sikker på at få den rigtige hjælp, ville det nok være en god idé at oprette en ny tråd med en overskrift der lader forstå hvad spørgsmålet drejer sig som. Som det er lige nu kunne folk forledes til at tro at du spørger om noget med mp3 og film.
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Hejsa, det er slet ikke nogen god ide at hoste din hjemmeside på din PC. Sådan noget skal foregå på en dedikeret server - hvilket selvfølgelig godt kan være en standard PC som fungerer som server. Det jeg vil foreslå dig er, at du laver en mappe på din maskine, hvor du lokalt laver din hjemmeside. Når denne er færdig, uploader du den til en FTP-server hos et web-hotel.
Som web-editor vil jeg anbefale bluefish
Som FTP-klient vil jeg anbefale filezilla
Som web-editor vil jeg anbefale bluefish
Som FTP-klient vil jeg anbefale filezilla
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD