Trake vindure fra side til side ?
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
Kunne du fortælle os hvad løsningen blev? Bare hvis der er andre som kommer i samme situation...
-
ja undskyld
men ved det ikke helt prøvet at sæte alle samen til det anbefalet , og så når jeg tager min mus op i øverste venster hjøne kommer den langebane af vinduere og øverste højere hjøne der er et bare alle dine program vinudre der er i et men ved ikke helt hvad jeg gjore prøvet bare lidt forskligt der er så mange mulihedere der er molge jeg har vlat som jeg ikke hlet kan fineud af selv men håber det kommer så jeg er måske den forkerete til at forklare det men har værefal sat det helle til nomal
men har sat flueben bed Expo show desktop og Desktop Wall
så ved jeg ikke helt hvad få nolge der gør hvad lidt pinlig måske men man lære så længe man liver jo så prøver mig lidt fram
men ved det ikke helt prøvet at sæte alle samen til det anbefalet , og så når jeg tager min mus op i øverste venster hjøne kommer den langebane af vinduere og øverste højere hjøne der er et bare alle dine program vinudre der er i et men ved ikke helt hvad jeg gjore prøvet bare lidt forskligt der er så mange mulihedere der er molge jeg har vlat som jeg ikke hlet kan fineud af selv men håber det kommer så jeg er måske den forkerete til at forklare det men har værefal sat det helle til nomal
men har sat flueben bed Expo show desktop og Desktop Wall
så ved jeg ikke helt hvad få nolge der gør hvad lidt pinlig måske men man lære så længe man liver jo så prøver mig lidt fram
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Det er Expo-plugin'et der er tale om.
-
ok tak har ikke helt styr på det
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Det jeg gjorde, var simpelthen at slå alting fra - så meget som jeg nu kunne, og så prøve mig frem ét plugin af gangen, for at se hvad det gjorde - det tager lidt tid, men så finder man også ud af hvad man bruger, og hvad der bare bruger resourcer, så man kan slå det fra.