hej Jeg kan ikke ikke på min 64 Bit maskine, tilmelde mig til Brf Kredits julekonkurrance, og ville høre om andre har samme problem.
Jeg har ubuntu 9.10 64 Bit Dansk med java og flash installeret, fra adobe. i Tilføjelser viser den så dog at det er shockwave flash 10 r32 den bruger.
Måske andre der heller ikke lige kan tilmelde sig, der sker intet hvis jeg trykker på tilmeld.
Brf Kredit tilmeldings problem? [LØST]
-
- IRC nickname: hvemmse2223
- Geografisk sted: Trige Aarhus
Brf Kredit tilmeldings problem? [LØST]
Senest rettet af help2day 23. nov 2009, 20:21, rettet i alt 1 gang.
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Brf Kredit tilmeldings problem?
help2day skrev:hej Jeg kan ikke ikke på min 64 Bit maskine, tilmelde mig til Brf Kredits julekonkurrance, og ville høre om andre har samme problem.
Jeg har ubuntu 9.10 64 Bit Dansk med java og flash installeret, fra adobe. i Tilføjelser viser den så dog at det er shockwave flash 10 r32 den bruger.
Måske andre der heller ikke lige kan tilmelde sig, der sker intet hvis jeg trykker på tilmeld.
det virker som altid fint med flashplugin-nonfree fra ubuntus repositories også på 64 bit
-
- IRC nickname: hvemmse2223
- Geografisk sted: Trige Aarhus
Re: Brf Kredit tilmeldings problem?
Tak for det hurtige svar, det virker med nonfree plugin,
System > indstillinger> symantec > Fjernede den Adobe flash der var installeret, ved at lede efter firefox plugin og installerede så flashplugin-nonfree
og klart nok skal man genstarte firefox hvis den er i gang
System > indstillinger> symantec > Fjernede den Adobe flash der var installeret, ved at lede efter firefox plugin og installerede så flashplugin-nonfree
og klart nok skal man genstarte firefox hvis den er i gang