Hej hver og en
Jeg har for nyligt opdateret til 9.10, ved en nyinstallation fra cd. Jeg har det problem at der ofte er mapper der ikke kan åbnes. Og jeg syntes også der en en del forsinkelse når jeg lukker og starter programmer.
Min computer er en Medion Pentium duel core cpu 2 GHZ
1200 Ghz & 1024 kb cache.
Venlig hilsen
Søren Jakobsen
9.10 fil problemer
-
- IRC nickname: pollute
- Geografisk sted: Århus
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: 9.10 fil problemer
pollute skrev:Hej hver og en
Jeg har for nyligt opdateret til 9.10, ved en nyinstallation fra cd. Jeg har det problem at der ofte er mapper der ikke kan åbnes. Og jeg syntes også der en en del forsinkelse når jeg lukker og starter programmer.
Min computer er en Medion Pentium duel core cpu 2 GHZ
1200 Ghz & 1024 kb cache.
Venlig hilsen
Søren Jakobsen
du bliver nød til at komme med lidt mere info end det der. hvor meget ram er der i maskinen samt hvilke mapper er det du ikke kan tilgå
filsystemet er lidty anderledes i ubuntu end det er i windows, så der kunne være der var en god grund.
f.eks så er det ikke meningen at du uden viddere skal kunne tilgå og ændre i noget som helst som ligger uden for din egen hjemmemappe (/home/brugernavn/) dette er sådan systemet er opbygget og derfor med fult overlæg og sådan som det skal være.
-
- IRC nickname: pollute
- Geografisk sted: Århus
Re: 9.10 fil problemer
Jeg troede de 1024 kb cache var RAM. Det jeg ikke kan åbne er en mappe hvor downloadhelper (firefox addon) gemmer de videoer den henter. Den ligger under Home mappen. Det kan nævnes at jeg efter genstart kan åbne mappen igen. Problemet var vist at jeg gendannede en fil fra papirkurven.
Venlig hilsen
Søren Jakobsen
Venlig hilsen
Søren Jakobsen
Min computer er en Acer Predator G3610