IP adr.

Alle tekniske spørgsmål som ikke hører ind under de andre fora.
Eragon63
Geografisk sted: Sønderjylland

IP adr.

Indlæg af Eragon63 »

jeg har lige fået instaleret ubuntu/kubuntu 9.10 på min pc men da jeg gerne vil bruge dns ip adr. vil jeg høre hvor man skal indskrive den håber at der en eller flere der ved det og vil hjælpe da jeg er helt grøn på dette område
Eragon63
laoshi
Redaktør
IRC nickname: laoshi
Geografisk sted: Vejle

Re: IP adr.

Indlæg af laoshi »

Det kan du formodentlig få hjælp til.
Men vil du ikke nok nøjes med at skrive med en almindelig typografi, så det bliver mindre anstrengende at læse?
"Von guten Mächten wunderbar geborgen
erwarten wir getrost was kommen mag.
Gott ist mit uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag"

(Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)

http://www.stromata.dk
https://wiki.ubuntu.com/FlemmingChristensen
https://launchpad.net/~laoshi
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Indlæg af soundpartner »

laoshi skrev:Det kan du formodentlig få hjælp til.
Men vil du ikke nok nøjes med at skrive med en almindelig typografi, så det bliver mindre anstrengende at læse?

enig.

og så må du gerne forklare dig lidt bedre for jeg forstår ikke helt hvad du vil.
når du logger på et net så får maskinen automatisk dns adresse af routeren så der er ingen grund til at lege med dette i ubuntu,

husk at ubuntu er ikke windows så en masse af de gamle uvaner fra vindows skal man ligge fra sig og så gøre tingene lidt anderledes.
spørg endelig en gang for meget end en gang for lidt
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Eragon63
Geografisk sted: Sønderjylland

Indlæg af Eragon63 »

soundpartner skrev:
laoshi skrev:Det kan du formodentlig få hjælp til.

enig.

og så må du gerne forklare dig lidt bedre for jeg forstår ikke helt hvad du vil.
når du logger på et net så får maskinen automatisk dns adresse af routeren så der er ingen grund til at lege med dette i ubuntu,

husk at ubuntu er ikke windows så en masse af de gamle uvaner fra vindows skal man ligge fra sig og så gøre tingene lidt anderledes.
spørg endelig en gang for meget end en gang for lidt

det er fordi jeg vil gerne ind på thepiratebay men det kan jeg ikke
Eragon63
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Og det hjælper vi ikke med her i forum !

Hvis nogen begynder med det, låser vi tråden og sletter en evt. løsning med det samme.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Jimmyfj
Geografisk sted: Nordjylland

Indlæg af Jimmyfj »

ARRRRGH - Nok en af de her tråde, hvor MS brugere regner med, at vi alle er en flok tumper, som gør alt for at tækkes popularitet i den brede Winsnaws verden. Hvor trist, egentligt. Det er synd for dem, at ikke nok med at vi er frihedselskende brugere, vi er også lovlydige. Piratbay er OFF LIMIT for enhver her på forum. Og jeg vil, blandt mange andre, ved jeg, blive meget glad hvis admin-gruppen tog initiativ til at gøre det KLART for folk, hvad dette forum handler om. - Det er lige før, vi er nød til at have en timet forside, som først lukker nye brugere ind på tilmelding efter XX antal minutter, så vi kan være rimeligt sikre på, at folk læser om, hvad vi IKKE hjælper med.
"OM 100 ÅR ER ALTING GLEMT !"

Ubuntu - Dev-ed.
Linux User # 448500