Program til download af hjemmeside (cget)
-
- IRC nickname: Dani
- Geografisk sted: Rødovre
Program til download af hjemmeside (cget)
Søger et program der kan downloade en hjemmeside så jeg kan navigere og læse på farten. Har stødt på Cget i Synaptic, men når jeg aktiverer den sker der ikke mere, kan ikke se den nogen steder?? - hvad gør jeg galt? - Ubunto 9.04
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Program til download af hjemmeside (cget)
Hejsa,
Cget er et CLI program som skal startes fra terminalen. Du angiver cget med parametre og den side som skal downloades.
Cget er et CLI program som skal startes fra terminalen. Du angiver cget med parametre og den side som skal downloades.
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
- IRC nickname: Dani
- Geografisk sted: Rødovre
Ok, så forstår jeg bedre at jeg ikke kunne finde det
Kan ikke rigtig finde noget på nettet om Cget, nogen der ligger inde med en vejledning?
- Eller er der andre/nemmere måder jeg kan downloade og gemme en hel hjemmeside på?
Kan ikke rigtig finde noget på nettet om Cget, nogen der ligger inde med en vejledning?
- Eller er der andre/nemmere måder jeg kan downloade og gemme en hel hjemmeside på?
-
- IRC nickname: Jarlen
- Geografisk sted: København
Jeg kender desværre ikke cget, men vil normalt bruge wget til at hente enkeltsider eller andre filer. Basic brug er forholdsvist enkelt:
f.eks.
Kode: Vælg alt
wget adresse
f.eks.
Kode: Vælg alt
wget https://ubuntudanmark.dk/forum
jesperjarlskov.dk - Blog om Ubuntu, fri software og andet godt