Meget lav lyd i karmic 64 bit

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Spotten
IRC nickname: Sp0t
Geografisk sted: Jamaica

Meget lav lyd i karmic 64 bit

Indlæg af Spotten »

Hej.

Jeg har endnu et problem i Karmic.

Under lydikonet kan man højreklikke og vælge "Lydinstilninger", og så kan man sætte volumen op da den som standard er EKSTREMT lav, MEN når man så genstarter, så glemmer den det pænt igen, og det er pænt irriterende man skal hen og konfigurere sin PC hver gang man starter den op.

Så er der en måde at "låse" denne volumen så den står på det man sætter den til?

På forhånd tak.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Meget lav lyd i karmic 64 bit

Indlæg af Christian.Arvai »

Giver det samme resultat hvis du ændre det inde fra System->Indstillinger->Lyd http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... mid=102#24
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Spotten

Indlæg af Spotten »

christian.arvai skrev:Giver det samme resultat hvis du ændre det inde fra System->Indstillinger->Lyd http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... mid=102#24

Ja, den sætter den selv ned igen efter en genstart, og jeg så gerne jeg satte det EEN gang, og så var det bare sådan fremover, men det ser ikke ud til at være muligt?

På forhånd tak.
Spotten

Indlæg af Spotten »

Var der ikke nogen der kunne sige mig hvordan man låser lyden så man ikke skal skrue op HVER gang man logger ind?

Det er lige ved login den skruer lyden ned kan jeg høre, den spiller lige login lyden, mens den spilles, skruer den selv ned automatisk.

På forhånd tak.