Ved ikke om det er her jeg kan stille oven og nedenstående spørgsmål, men håber nogle kan hjælpe.
Min kone har en lille eee-pc fra asus. der er linux på denne og firefox.
Når hun benytter facebook virker chat funktionen ikke. Det har den gjort tidligere men nu viser den enten at den ikke kan få forbindelse til chat lige nu ellers når man sender en besked til en anden vises bare "sender" og så sker der ikke mere.
Man kan heller ikke se at hun er "online" selv om hun sagtens kan se alle andre.
Nogen der kan hjælpe?
Facebook chat i Firefox
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Facebook chat i Firefox
Hej
Så vidt jeg husker er der Linux Linpus lite på Asus Eee som standard, kan du ikke lige skrive om det er den udgave eller om der er Ubuntu installeret på pc´en ?
PS: Den chat virker fint i Ubuntu
Så vidt jeg husker er der Linux Linpus lite på Asus Eee som standard, kan du ikke lige skrive om det er den udgave eller om der er Ubuntu installeret på pc´en ?
PS: Den chat virker fint i Ubuntu
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
hvordan ser jeg hvilken linux version der er på? er helt ubevandret i linux
-
- Admin
Hvis du er på Ubuntu kan du se det sådan her http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... id=102#52t
Ellers må der stå noget under opstarten af din pc, eller i en af menuerne.
Ellers må der stå noget under opstarten af din pc, eller i en af menuerne.
-
- Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland
@ Arvai: På Asus EEE er Linux-versionen altid Xandros, hvis den altså er købt med linux. Det er på Acer Aspire One der var Linpus Lite, men lad ikke dette skille os ad
@ larslmi: Angående facebook-chatten, ved du så hvilken version af firefox det er?
@ larslmi: Angående facebook-chatten, ved du så hvilken version af firefox det er?
Dell Studio XPS 16 Ubuntu 11.10 64-bit - Windows 7 64-bit
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
Intel Core i7 720 1.6 ghz - 4 GB DDR3 1333 Mhz Ram - Mobility Radeon HD 4670 - 500 GB Seagate Momentus XT Hybrid HDD
"He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot." - Douglas Adams
-
- Admin
andsen skrev:@ Arvai: På Asus EEE er Linux-versionen altid Xandros, hvis den altså er købt med linux. Det er på Acer Aspire One der var Linpus Lite, men lad ikke dette skille os ad
Det er da rigtig, jeg har haft både Asus Eee og Acer Aspire One hjemme hos mig for at installere Ubuntu på dem, så jeg fik lige rodet rundt i hvilken OS de kører på standard
-
har downloadet seneste version af firefox men aner ikke hvordan jeg får den installeret.
ligger i en download mappe men jeg kan ikke åbne den?
hvordan får jeg den installeret eller er der en anden update funktion?
ligger i en download mappe men jeg kan ikke åbne den?
hvordan får jeg den installeret eller er der en anden update funktion?