Medibuntu (løst)

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Kim Jensen

Medibuntu (løst)

Indlæg af Kim Jensen »

Hej.

Er dette en sikker software kilde?
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Medibuntu

Indlæg af Christian.Arvai »

Det vil jeg da mene, det er en samling af pakker som jeg vil tro at de fleste af os bruger, desuden er den nødvendig til bla. Skype og Google earth.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Kim Jensen

Indlæg af Kim Jensen »

Okay.

Jeg har set lidt på det og jeg kan se at der også er nogle pakker man skal bruge hvis man skal afspille encrypted dvd, men er det noget der er nødvendigt for at afspille dvd på Ubuntu? Er alle dvd'er encrypted?
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

Som udgangspunkt vil jeg anbefale at man installere efter denne guide http://www.freedomnotbeer.dk/index.php? ... &Itemid=57 , så burde både medibuntu og codecs virke.

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Kim Jensen

Indlæg af Kim Jensen »

Jeg har selv installeret mange af tingene i forvejen, så guiden er nok overflødig nu. Standard tingene så som Ubuntu restricted extras som jo gerne skulle indeholde flash player og konfigureret software kilderne så jeg får dem alle bortset fra kildetekst.

Ser dette fint ud?

Billede

Jeg er i tvivl om disse 2 betroede levenrandøre af software var der i forvejen (Automatisk signaturnøgle til ubuntu-arkiv <ftpmaster@ubuntu.com> og Automatisk signaturnøgle til ubuntu-cd-arkiv <cdimage@ubuntu.com>) Men jeg kan se at medibuntu er tilføjet.
Billede
Artificial Intelligence
Geografisk sted: Køge

Indlæg af Artificial Intelligence »

Ser fint ud.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin

Det ser fint ud (og det ser godt ud med den skrifttype).

Kim Jensen

Indlæg af Kim Jensen »

Mange tak for jeres hjælp :D Jeg skulle nødig have tilføjet nogle forkerte softwarekilder :)
Ja, jeg kan også rigtig godt lide denne skrifttype. Det er URW Chancery L Medium Italic hvis nogen skulle være interesseret.