Internet stoppet med at virke
-
- IRC nickname: KajaK
Internet stoppet med at virke
Internettet på min bærbare pc er stoppet med at virke hjemme, og dette indlæg er lavet på min stationære som kører over samme trådløse router. Min bærbare får også kontakt til routeren og siger at den er logget på, men kan dog ikke gå på internettet. Jeg har før haft gang i noget med proxyindstillinger, hvilket jeg bruger på min skole. Jeg har haft lidt problemer med pidgin og med at få proxyindstillingerne til at være system-wide og tilbage igen, men hvis jeg skriver "sudo apt-get update" ser det ud til at den nu ikke forsøger at gå over skolens net, hvilket jeg jo heller ikke ønsker hjemme. Ved ikke hvad der kan være galt. Har aldrig oplevet at det er helt stoppet med at virke. Håber i kan hjælpe!?
-
Re: Internet stoppet med at virke
Internettet virker dog i xp gennem virtual box.
-
Hmm... nu har min pc stået et stykke tid, og internettet virker igen... Hvis nogen skulle have en idé om hvorfor ville det da være rart at vide hvis det skulle ske igen!?!
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Det sker jo nogen gange. Og det bedte råd er ofte at starte med at tænde og slukke routeren (og sammen med den måske også computeren). Det kan ofte spare en for lang tids fejlfinding.
-
Ja det underlige var bare at det heller ikke hjalp. Har aldrig oplevet det på den måde før.
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
En gang skal jo være den første...
-