overskridelse af kopisikring?
-
- IRC nickname: hassen
overskridelse af kopisikring?
heizan peps fra ubuntu verdenen... jeg ynder at brænde film jeg køber - af den orsag at jeg er ret god til at fucke film op og smide væk... så i stedet for at købe en ny hver gang er det nemmere bare at brænde en;) MIT problem er bare at jeg ikke kan ifnde noget ubuntu-værktøj til at overskride denne kopisikring? til windows havde jeg ANY DVD, men kan ikke finde det til ubuntu heller?? er det bare mig der er stic eller er det faktisk svært?:)
NOT DEAD YET!
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: overskridelse af kopisikring?
Hej
Du er ikke den første der spørger om dette i forum, og svaret er stadigt det samme - det er ikke lovligt at bryde en kopisikring !
Du er ikke den første der spørger om dette i forum, og svaret er stadigt det samme - det er ikke lovligt at bryde en kopisikring !
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: overskridelse af kopisikring?
hassen117 skrev:men det betyder ikke det er umuligt?;)
men det betyder at du selv må google dig til en løsning for du vil ikke kunne få hjælp til det på dette forum
-